Wednesday, June 29, 2005

Woensdag, 29 juni 2005 - Onweer !

Woensdagnamiddag, 15u. Boven het appartement weerklinken donderse geluiden. Buiten voelt het nog steeds zwoel aan. Net zoals mijn lichaam. Ik voel me eigenlijk niet al te lekker. Heb het gevoel dat ik er zo wat doorzit eventjes. Alsof de laatste krachten stilletjes uit mijn lichaam wegebben. Dit alles heeft te maken met onze geweldige fietstocht gisteren. Eventjes 50 kilometers in dat lekkere, warme weer trekken en duwen met de fiets. Niets voor mij. Heb niesbuien, moet mijn neus snuiten met al dat gras en mijn achterste doet pijn.
Maandag heb ik niet kunnen spelen vanwege het oudercontact en lag heel laat in mijn bed daar we met de collega’s een paar ferme pinten zijn gaan pakken.Gisteren opende ik mijn Mrbookmakeraccount en zag dat ik nog maar 30 $ had staan. Het vlot dus inderdaad niet de laatste tijd. Voor ik aan een tafel begon zag ik dat er een nieuwe ranking was van de raked hands. Gelukkig sta ik bij de top 250 waardoor ik momenteel mag meedoen aan een tornooitje met prachtige prijzen. Na het lezen van andere blogs besloot ik om 3 tafels te openen van 0.10 – 0.20 $ no limit. Mijn 30 $ mooi verspreiden en we begonnen beginnen. Twintig minuten later had ik op beide tafels nog geen enkele hand gewonnen en had bijna alles moeten folden daar ze redelijk agressief preflop speelden. Toen ik preflop raisde met KK (zo’n 5 x de bb) werd ik gecalled door A7o. De flop kwam tevoorschijn AK5. Ik ging all-in en de andere called. Turn een 7 en river nog een A. Met andere woorden : ik was een tafel kwijt en het totaal van mijn andere tafels bedroeg nog maar 15 $. Ik besloot om niet te panikeren en rustig mijn spel te blijven spelen. De goede kaarten kwamen ook en op het einde van de avond stond mijn balans op 50 $ waar ik ontzettend blij mee was. Toch heb ik het gevoel dat het niet al te best vlot de laatste dagen en wil terug zo snel mogelijk naar de hogere limieten als mijn bankroll dit toelaat natuurlijk. Rome is ook niet gebouwd op een dag en geduld is nog altijd een schoon deugd.

Mrbookmaker : 50 $

1 comment:

Smooth said...

pff....ik vind het knap dat je niet ff keihard getilt bent want die beat was wel heel hard.


keep up the good work...