Monday, June 06, 2005

Maandag, 6 juni 2005 - Een zwakke start !

Het is nu iets na 18u en het is de tweede keer dat ik aan mijn blog begin. Zojuist was ik bezig maar mijn rotmachien liet het weer is afweten. 'k Snap niets meer van mijn computer. Denk dat haar beste jaren er door zijn. Nochtans kan het beestje optimaal presteren als het zin heeft, maar de zin is er niet altijd...
Dit weekend was het op school feest : veel voorbereiding, late uren en doodmoe. Zaterdag en zondag was het half 6 dat ik thuis was. Als lid van het bodegateam heb je dan ook de langste uren maar het was ontzettend tof. Gelukkig moest ik vandaag niet gaan werken en heb ik kunnen uitslapen tot 17u. Ik zat er echt door. Bij het wakker worden heb ik dan meteen maar mijn tenniswedstrijd afgebeld voor vanavond. Zag ik echt niet meer zitten. Begon die wedstrijd leider wat te kankeren over een doktersattest of dat ik anders ongewettigd W.O. kreeg. Ik heb gezegd dat hij zijn plan maar moest trekken. Hoe belachelijk het toch allemaal is. Je bent amateur en dan moet je je nog verantwoorden als je niet gaat tennissen. Het resultaat zal zijn dat ik nu punten zal verliezen voor mijn klassement. Het wordt tijd dat het vakantie is, dan kan ik me wat meer toeleggen op mijn tennis en natuurlijk poker. Twee maanden lang tennissen en poker spelen. Wat kan een mens nog meer willen...
Door de voorebereiding van mijn schoolfeest heb ik eigenlijk bijna niet kunnen pokeren. Spijtig genoeg... Heb op mrbookmaker van die klote turbo sit & go's gespeeld. Zo leuk om te spelen maar zo frustrerend als je als derde eruit vliegt. Heb dan maar besloten om dit niet meer te spelen momenteel want mijn bankroll is er alleen maar mee achteruit gegaan. Voor de rest heb ik wat op de kleine limieten nolimit liggen spelen maar niks noemenswaardig gebeurd. Verder heb ik ThaRipper zijn blog liggen lezen en ben zeker en vast te vinden voor zijn MTT. Nu zou ik deze week toch graag aan 50 $ geraken. Weet zelf niet of dit haalbaar is maar ik zal mijn best doen.

Mrbookmaker : 12.25 $

No comments: