Friday, June 17, 2005

Donderdag, 16 juni 2005 - Het had meer kunnen zijn !

Gisteren was ik redelijk moe. Ik had slecht geslapen en het leek erop of de dag maanden duurde. Thuisgekomen moest ik nog een aantal zaken regelen. Ik moest papieren invullen voor het volgend voetbalseizoen, mijn nieuwe testracket moest ik bij mijn ouders ophalen en een bezoekje gebracht op mijn tennisclub. Rond 18 u was ik redelijk moe en mijn hoofd stond echt niet naar poker of wat dan ook. Toen heb ik maar naar een aflevering van 'De zware voet' gezien. Nadien heb ik me 'geïnstalleerd' met een sprite, chips en M&Ms om Rainman te zien. Op zich nog altijd een topfilm, ware het niet ik het soms op mijn heupen kreeg van den Dustin. Yeah Yeah, who's on first base, ... Rond 23 u was ik toch nieuwsgierig wie er allemaal op Mrbookmaker aan het spelen was. Ik nam een tafel met als spel pot-limit 0.25 $ 0.50 $. Na een uur spelen stond ik weer op -25 $ dankzij het verlies van AA all-in te gaan tegen 99. Natuurlijk viel er weer een 9. Het is raar maar ik begin meestal met een verlies. Heb er geen verklaring voor want het ligt niet aan mijn spel. Het is al een ritueel geworden. Ik besloot om nog is voor 15 $ bij te tanken. Op zich kreeg ik niet al te veel goede kaarten maar mijn stack begon terug te groeien. Een uurtje later was het prijs. Er kwam een kerel aan tafel zitten met 50 $. Het was een echt callstation. Elke hand callen zelfs bij raises. Hij klom naar 90 $ maar ik zei tegen mijn scherm dat hij binnen het half uur alles kwijt zou zijn. Mijn voorspelling kwam uit. De volgende 50 $ vloog er ook door. Toen begon hij volledig te tilten. Elke hand begon hij te raisen of te reraisen. Zo had de hoogste stack op een gegeven moment AA en meneer doet terug een reraise. Op de flop valt een A en meneer doet een bet maar wordt door AA gereraised. Hij nog is reraisen en is all-in. Wat laat die clown nu zien... 72o. Het gaat nog belachelijker worden. Hij krijgt op turn en river twee 'topkaarten' voor hem en maakt met zijn 7 een straight. De verliezer vraagt of hij niet een beetje aan het tilten is. Ja zegt hij maar ik amuseer me. Ik amuseerde me ook want dankzij hem kwam ik al snel op 80 $. Afsluiten zei ik als de blinds bij me komen. Kreeg ik op dat moment AKs. Een hand die je natuurlijk niet kan laten liggen. Preflop doe ik een raise van de pot. Natuurlijk gaat meneer mee. Op de flop ligt er een A en ik besluit om de pot te callen. Hij gaat mee. Hetgeen hij continu deed. Moet ik me zorgen maken ? Ja dus, hij heeft AQ en hit zijn Q op de river. Mijn winst was er bijna allemaal door en ik had geen zin meer om verder te spelen. De avond dus afgesloten met een beetje winst maar het had dus een 50 $ kunnen zijn.

MRbookmaker : 209 $

No comments: