Wednesday, June 15, 2005

Dinsdag, 14 juni 2005 - 200 $ !

Zoals de titel het reeds zegt, we hebben onze 200 $ gehaald. Toch zou ik mijn stack willen laten klimmen tot 250 $. Dan kan ik 200 $ doorsluizen naar mijn netelleraccount om zodanig te profiteren van een bonus. Met die andere 50 $ kan ik rustig verder spelen op Mrbookmaker. Ik ben alleen nog aan het twijfelen waar ik mijn 200 $ naar toe moet zetten. Alle suggesties zijn welkom in de 'comments' onderaan. Vandaag heb ik geen rounder gespeeld maar wel 8 sit & go's met 5 man aan tafel. De inleg is 5 + 0.5 $. Het voordeel is dat de eerste drie in de money eindigen. Het nadeel is wel dat het prijzengeld niet al te hoog is. Hier zijn de resultaten van mijn 8 minitornooien :
  • S & G 1 : 2de plaats : 7.5 $
  • S & G 2 : 2de plaats : 7.5 $
  • S & G 3 : 1ste plaats : 12.5 $
  • S & G 4 : 3de plaats : 5.0 $
  • S & G 5 : 3de plaats : 5.0 $
  • S & G 6 : 3de plaats : 5.0 $
  • S & G 7 : 2de plaats : 7.5 $
  • S & G 8 : 1ste plaats : 12.5 $

Op zich geen enkele keer niet in de money alhoewel een derde plaats dus wel een verlies is van 0.5 $. Al bij al vallen deze tornooitjes dus heel goed mee daar spelers vaak ongeduldig zijn en het kan gebeuren dat je zonder te spelen zelfs bij de eerste 3 zit. Verder heb ik nog effe potlimit gespeeld en een klein bedrag gewonnen. Mijn doelstelling voor deze week is gehaald maar het is de bedoeling dat er nu een constante blijft. Heb momenteel nog geen verliesdag meegemaakt en ik hoop dat die nog eventjes wegblijft natuurlijk.

Tips voor een first deposit bonus zijn dus altijd welkom !

MrBookmaker : 200 $

2 comments:

Anonymous said...

interpoker vrijspelen! Op empire kun je de bonus ook makkelijk vrijspelen, maar daar krijg je niet zo'n grote bonus..

groet, Writser

Anonymous said...

Thx voor de tip. Had er reeds een account en zal daar dan nog deze maand 90 $ naar storten. Groetjes Lipi