Sunday, June 12, 2005

Zaterdag, 11 juni 2005 - We blijven lichtjes stijgen !

Deze middag werd ik maar rond half 2 wakker na een avondje stappen. Mijn hoofd stond nog steeds paraplu en ik had dan ook een inmense behoefte in een verfrissende douche. Na mijn verfrissing en lunch was ik al stukken beter. Ik schreef me in voor een tornooitje met als buy-inn 3 $+0.5. Spijtig genoeg verloor ik mijn stack en besloot ik om een rebuy te doen. Na een uurtje spelen stond ik op een 2000 punten. Ik nam een add-on van 1500 punten en ik was klaar voor de grote strijd. Spijtig genoeg duurde het nog maar 5 minuten. Ik kreeg JJ in mijn handen geschoven en verloor tegen AQ. Daarna ben ik maar wat gaan potlimit spelen met als blinds 0.05 $ - 0.10 $. Hiermee kon ik mijn verlies van het tornooi (9.5 $) goedmaken.
's Avonds zijn we lekker Italiaans gaan eten. De spaghetti was overheerlijk. Lekkere saus en voorzien van scampi's, mosselen, venusschelpen, ... Jamie. Na het eten was het movietime : a guy thing. Een komedie waarvan er honderden zijn. Met andere woorden : goed om naar te kijken maar niet om te kopen.
Voor de rest heb ik 7 head-ups gespeeld waarvan ik er 5 won en twee sit & go's (5 $ buy-inn) waarvan ik er 1 won.
Morgen heb ik eigenlijk zin om eens vroeg uit mijn bed te komen, stevig te ontbijten, poker te spelen, fitness gaan, filmpje zien en genieten van de dag. Of het er allemaal van komt weet ik niet.

MrBookmaker : 85 $

No comments: