Thursday, June 16, 2005

Woensdag, 15 juni 2005 - Zwoegen !

Woensdag is eigenlijk de tofste werkdag van de week. Die dag is de school uit om 11u 45. Na wat verbeterwerk moest ik er effe tussenuit. Ik had het gevoel dat de muren op me afkwamen. Na een bezoekje aan een lokaal café en mijn tennisclub waren de batterijen terug opgeladen. Rond 18 u heb ik nog een bezoekje gebracht aan onze bibliotheek. Ik had weer is een boete door mijn Cd's te lang bij te houden. Resultaat : nog is 5 euro extra betalen. Bij de boeken verhuren ze nu ook DVD's. Ik nam er twee over koken en nog een kookboek. Niet dat ik zo'n krak er in ben maar ik kijk graag naar de prentjes ervan. Aan de kassa gekomen vroegen ze nog is 6 euro. Hallo ?! We zijn in een bibliotheek en niet in een videotheek. Het zal de laatste keer geweest zijn dat ik daar een DVD heb meegenomen... de afzetters. In de videotheek was het ook maar een triestige zaak. Geen nieuwe topfilms te bespeuren. Heb ik maar gekozen voor Sideways. Winnaar van twee Golden Globes en 5 oscarnominaties. Heeft zelfs de oscar gewonnen voor meest origineel script. Mijn visie : dik overroepen !
Mijn pokerspel verliep gisteren ook al niet te best. Twee rounders gespeeld en weer niet in de laatste twee. Het lijkt op een Mission Impossible. Verder heb ik 4 kleine sit & go's gespeeld maar geen winst of verlies gedaan. En toen heb ik 4 u liggen zwoegen en zweten op shorthan potlimit 0.25 - 0.50 $. Ze speelden er supertight en als ik de nuts had dan werd er onmiddellijk gefold. Op een gegeven moment stond ik - 40 $. Door verder agressief beginnen te spelen kon ik mijn verlies goedmaken. Op het einde begonnen de visjes aan tafel te komen en callden ze met alles. Van zulke spelers moeten we het hebben. Na 4 u non stop gespeeld te hebben ben ik als een gelukkig man gaan slapen. Moe, maar blij dat we een dag zonder verlies hadden.

MrBookmaker : 200 $

No comments: