Monday, June 13, 2005

Zondag, 12 juni 2005 - Lui zijn is heerlijk !

Van al mijn goede voornemens van gisteren is er natuurlijk niets van in huis gekomen :
vroeg opstaan = 12 uur door
fitness = mijn benen van de zetel gehaald om is naar de ijskast te lopen
eten = lekkere chinees
ontspannen = veel te veel
Met andere woorden : zondag = rustdag. Mijn vrienden zeggen dat dikwijls tegen mij. Gij leeft vrijdag tegen 200 km/uur en de rest van het weekend zien we u dan niet meer. Eigenlijk hebben ze gelijk maar ik kan er van genieten om zalig te niksen. Benen omhoog, ice-tea bij de hand en zappen met dat kastje maar.
poker = niet veel gespeeld
Ik had weer mijn ups and downs met het 'spelletje' vandaag. Ik kon van de twee sit en go's er eentje winnen. Dito voor heads-up. Voor de rest heb ik een uurtje no limit gespeeld op 0.05 - 0.10 $. De resultaten gingen op en neer maar ik kon zonder verlies afsluiten. Verder heb ik ook een 'rounder' gespeeld. Je kan het vergelijken met de steps op party. Na heel tight spelen kreeg ik in level 4 KK. Preflop kon ik all-in gaan en ik werd gecalled door 99. Je kan het al raden. Een 3de 9 kwam tevoorschijn op de flop. Over en Out ! Toch heb ik besloten om elke dag een rounder te proberen. Met een inleg van 5 $ +0.5 $ kan je immers als eindwinnaar (level 5 ) 3000 $ verdienen. De moeite waard om dit te proberen vind ik. Je weet maar nooit of het lukt. Verder heb ik vandaag een limit hoger gespeeld. Namelijk 0.25 - 0.50 $ potlimit. Al bij al viel het redelijk goed mee maar kon me niet genoeg concentreren en besloot maar om ermee te stoppen.
Na één week spelen heb ik mijn einddoel bereikt. De volgende stap is om zo snel mogelijk 200 $ bij elkaar te sprokkelen om ff te gaan bonushoeren.
Doelstelling volgende week : 200 $
Mrbookmaker : 111 $

No comments: