Friday, June 10, 2005

Donderdag, 9 juni 2005 - Ups and downs...

Na een schooldag voor herhalingen voor de leerlingen besloot ik om 4 u mijn nieuw racket eens uit te testen. Het was immers schitterend weer en de omstandigheden waren perfect om een balletje te kloppen. Natuurlijk had ik niet gerekend op mijn nieuw slagwapen... Al vlug had ik de indruk dat het frame veel te zwaar was en dat de snaren niet in optimale conditie waren. Ballen vlogen overal waar ze niet moesten vliegen en mijn spel trok dan ook op niets. Het enigste positieve ervan was het schitterend weer. Gelukkig kreeg ik van een andere trainer nog een racket zodat ik toch nog enig spelplezier had. Na mijn gevecht van 2 u met zon, gravel en tennisballen was het heerlijk om nadien ff te relaxen in de bar. Nog wat liggen nalullen en hop naar huis om een lekkere verfrissende douche te nemen.
20 u - Pokertime :
Op mrbookmaker was er een tornooi 400 $ guaranteed voor maar 1 $. Er waren een 135 deelnemers en het tornooi begon schitterend. Mijn eerste hand kreeg ik KK waarmee ik mijn punten kon verdubbelen. Mijn tweede hand kreeg ik JJ waar ik nog is 1000 punten mee bijkreeg en mijn 4de hand won ik met een flush. Mijn stack stond op meer dan 4000 punten na 4 handjes! Ik was meteen ook stackleader. Na een hele tijd alles te folden verloor ik mijn stack met mijn AQs tegen KK. Een 67 ste plaats en achteraf gekeken had ik beter niet zo agressief gespeeld op de turn. Maar ja... Nadien besloot ik om me in te schrijven voor een heads-up tornooi. Eruit in halve finale na een fout. Achteraf bleek dat die kerel gewonnen had en was gaan lopne met 32 $. Geld dat ik best kon gebruiken. Nochtans had ik een voordeel van 500 punten maar een domme play en het was gedaan. Mijn stack was ondertussen gekrompen en ik dacht bij mezelf : laten we ff no limit spelen. De blinds waren 0.05 - 0.10. op een shorthanded tafel. Na een uur spelen had ik nog maar 12 $ over. Gelukkig kon ik dit op het einde van de avond nog wat rechttrekken en sloot ik af met 28 $. De 50 $ ligt blijkbaar nog verder weg dan ik dacht.

Mrbookmaker : 28 $

No comments: