Monday, June 20, 2005

Maandag, 20 Juni 2005 - BAD BAD BAD BUT I LOVE BATMAN !

Zoals de titel het al zegt : slechter kon het dit weekend niet gaan. Niks gedaan dan verloren, verloren en nog is verloren. Van mijn stack van 200 $ blijft terug maar zo'n goede 35 $ over. Hoe komt dat ? T'is straf maar kreeg niks dan troubles op de river tegen. FH verlies tegen FH, straight verliezen tegen flush, trips verliezen tegen trips en nog meer van dit alles. Echt pijnlijk ! Het is zelfs zo dat ik geen enkele deftige pot gewonnen heb. Van tegenslag gesproken. Het enigste positieve van het weekend was het bekijken van BATMAN. Echt de beste van de reeks en ik moet zeggen dat het één van de beste films van het afgelopen jaar al is. Christian Bale is gewoonweg super. Hopelijk komt er snel terug eentje uit met hem in de hoofdrol. Voor de rest heb ik na mijn tegenslag niet meer poker gespeeld. Het zal wel komen, maar ik moest eerst mijn hoofd zuiveren en effe bekomen. Trouwens zeg nu zelf... met zo'n weer poker spelen...

MrBookmaker : 35 $

No comments: