Thursday, June 09, 2005

Woensdag, 8 juni 2005 - Lang leve het nieuwe racket !

Eindelijk is het zover. Mijn nieuwe testracket van Head is toegekomen. Na 4 weken wachten heb ik daarstraks het mooie beestje bij mijn ouders gaan afhalen. Het is de nieuwe Flexpoint Radical Tour. Natuurlijk wou het dan lukken dat niemand vandaag een balletje kon slagen. Was het juist prachtig weer en had ik juist toevallig dat nieuwe racket in mijn handen... waarschijnlijk 5 dagen regen die volgen nu. Want dat zijn volgens mij de statistieken in dit land momenteel : 2 dagen zon gevolgd door 5 dagen slecht weer. Ik vraag me af wanneer het nog is lekker warm gaat worden...

Voor de rest heb ik vandaag een beetje van alles liggen doen :

  • les gegeven van 9 tot 11.45 met een uurtje pauze erin
  • 11.45 naar de winkel gereden want ik moest satékes kopen
  • 12.15 boterhammen gegeten en wat liggen zappen voor den tv
  • 13.00 liggen taken te verbeteren
  • 15.00 racket thuis gaan halen : joehoe
  • 16.00 Dvd gaan wegdoen
  • 17.00 soep gegeten
  • 17.15 verbeteren voor school
  • 18.30 avondeten : gebakken aardappelen met satés en groenten met oliesausje erover : jamie
  • 19.00 verbeteren
  • 20.00 liggen klojen aan mijnen blog. Kreeg er het schijt van om die foto er op te plaatsen.

Het lijkt wel op een fragment uit een dagboek van een klein manneke. Maar ja, soms voel ik me zo en gedraag ik me ernaar. Zal waarsschijnlijk komen door te veel tussen die kinderen te zitten zeker. Niet dat ik het erg vind want zo blijf je jong.

Op pokergebied is er vandaag niet veel gebeurd. Ik heb een aantal head-ups gespeeld met wisselend succes. Toch heb ik de indruk dat er heel veel slechte spelers zijn op die head-ups op de lage limieten. Heel vaak callen ze een all-in met niks dan rommel. Spijtijg genoeg was de tegenstand iets groter dan gisteren waardoor de winst niet al te groot is. Maar ja, alle beetjes zijn welkom natuurlijk... Momenteel ben ik nog 19 $ verwijderd van mijn weekdoel. Ik denk dat ik de volgende dagen ook is ga beginnnen met no limit te spelen. Mocht het wat meezitten kan ik sneller stijgen naar mijn doel. Give me the force...

Mrbookmaker : 31 $

No comments: