Friday, July 01, 2005

Vrijdag, 1 juli 2005 - Vakantie !



Eindelijk is het zover. We kunnen gaan genieten van onze twee maand vakantie. Inderdaad, twee maanden rustig doen waar je zin in hebt. Lekker lang uitslapen en genieten van de dag. Donderdag was het op school nog het afscheidsfeestje voor de laatstejaars. Eten, optredens van de kinderen en om te sluiten een spetterende fuif. Rond 3 uur waren we thuis maar had nog geen zin om te gaan slapen. Computer dan maar aanzetten en eventjes spelen op Mrbookmaker. Na een 15 $ winst hield ik het voor bekeken want ik voelde dat ik domme gingen doen met al die hoeveelheden rode wijn. Deze middag rond een uur of half 2 dan maar opgestaan en eventjes gaan winkelen daar we morgen naar een trouwfeest moeten. Om 4 u was het dan tijd om te gaan tennissen en na 2 uur puffen was ik blij dat ik een frisse cola kon drinken. Zojuist heb ik gemerkt dat ik bij top 250 raked hand spelers ben geworden op mrbookmaker, wat me recht geeft op een MTT met maximum 250 deelenemers. De eerste 2 mogen naar de WPT in Parijs. Verder zijn er nog 18 andere prijzen met als laagste bedrag 19 $. Morgen zal het geen poker worden daar we naar een trouwfeest moeten.

Mrbookmaker : 106 $

No comments: