Friday, July 08, 2005

Vrijdag, 8 juli 2005 - Geen WPT in Parijs !


Gisteren was het dan zover. Ik kon me plaatsen voor een WT zitje in Parijs. Het enigste wat ik moest doen was bij de 2 eerste zijn in een MTT van 250 man. Die MTT had ik verdiend door mijn raked hands. Al snel zag ik dat ongeveer de helft van het deelnemersveld niet aktief was. Alles verliep volgens plan en ik bleef tight spelen. Aan onze tafel zaten 3 spelers die niet aktief waren waar ik spijtig genoeg niet heb van kunnen profiteren. Na een tijdje stond ik opgeveer 4400 punten. Ik kreeg TT en besluit om een raise te doen. Ik krijg een speler mee die op de flop all- in gaat. Een flop die er voor mij perfect uitzag buiten het feit dat er twee klavers lagen. Ik besluit om de all-in te callen en hij vertoont A9 van klaveren. Je kan het al raden zeker... Op de river valt inderdaad zijn 5de klaver en voor mij zit het tornooi er op met een 93ste plaats. Ik ben nog is naar het deelnemersveld gaan kijken en er waren op dat moment zeker 40 mensen die niet aktief waren. Heel erg maar niks aan te doen. Verder heb ik me dan maar toegelegd op mijn vertrouwde tafels. Het is te zeggen 0.10 - 0.20 $ no-limit shorthanded. Hier zat het weer boordevol spelers (met momenten) die niet al te veel geduld hadden en kon mijn stack lekker laten groeien. Ik hoop dat ik dit weekend nog de kaap van de 300 $ kan halen om zodoende een bonus vrij te spelen op interpoker.

Mrbookmaker : 240 $

2 comments:

Smooth said...

ik vind het verdomd knap hoe je dat doet op bookmaker....met hoeveel ben je begonnen??

T said...

hoi Smooth ben daar begonnen met 20 $.