Tuesday, July 26, 2005

Dinsdag, 26 juni 2005 - 26 weken !



10u 45. Afspraak bij de gynaecoloog. Het vrouwtje is immers 26 weken zwanger en we moesten op onze maandelijkse controle. Een moment waarbij je altijd je hart vastneemt en hoopt dat alles in orde is. Na die minuut van geruststelling kan je niks anders doen dan genieten van de echo. Een moment dat je in een roes bent, waarbij je al je zorgen vergeet en je emoties zich kunnen losrukken uit je zelf. Een moment waar je heel fier bent op hetgeen er zal komen. Een moment waarbij je één bent met het scherm voor je. Het leven kan echt prachtig zijn!

Zo was het ook met mijn pokerspel. Weer niet veel gespeeld, maar hetgeen ik deed was vrij goed. Ik had me ingeschreven voor een sit & go van 2 + 0.2 $ die ik won. Een wedstrijdje heads up gewonnen en nadien wat op twee kleine tafeltjes gewonnen. Zo gaat het terug de goede richting uit. Een richting die hopelijk wordt verdergezet. Verder heb ik de posts gelezen op pokerinfo en de blogs gelezen van Smooth en Snake. Laat je niet gaan Smooth en mooie prestaties Snake ! Ben zelf ook een lijstje aan het samenstellen van de tien dingen die ik absoluut nog wil doen in dit leven. Is eigenlijk niet simpel maar deze week zal ik het zeker posten. Vandaag geen poker meer want ga straks naar de wedstrijd van Anderlecht zien die hun tweede voorronde moeten spelen van de Champions League. Life is beautifull !!!

Mrbookmaker : 76 $

1 comment:

Smooth said...

geweldig...poker gaat de goede kant op en je vrouw is zwanger..(gefeliciteerd...idd live can be great!!