Monday, July 18, 2005

Maandag, 18 juli 2005 - Alles naar de kloten...!

Wat een weekend... Vrijdagavond afscheid genomen van mijn voetbalvrienden die op vakantie vertrekken (half 5 thuis). Zaterdagavond BBQ van mijn schoonbroer ter ere van zijn nieuw appartement (2 uur thuis). Zondag finaledag op TC De Hasselt (tennistornooi) afsluitend met receptie (half 4 thuis). Natuurlijk moet ik jullie er niet bij vertellen dat op alle feestjes de nodige drank aanwezig was. Heb er eventjes genoeg van. Kan geen bier meer zien en moet dringend beginnen met mijn fitnessplan.
In poker echter klopte het plan langs geen kanten. Ik zit momenteel in een verliessessie dat het niet te pruimen is. Kan geen enkele hand meer winnen en wat ik de laatste dagen van verlies tegen krijg... Echt niet normaal. Had het al is meegemaakt een slechte run maar deze voelt echt niet lekker aan. Zo verlies ik eventjes op één avond 6 keer KK, 4 keer JJ en 2 keer AA om maar te zwijgen van die andere beats. KK verliezen tegen 82o. Het kon hun blijkbaar niet uitmaken om alles preflop te blijven callen. Een raise van 5 big blinds... waarom niet. En alles verloor ik tegen kutkaarten. De ergste beat was met mijn 77. Preflop is er een raise van 3 big blinds en ik call en een prachige flop van 752 rainbow komt tevoorschijn. Ik besluit om de pot te betten maar een andere kerel besluit om eventjes te raisen. Beter kon niet dacht ik bij mezelf en duw alles in. Natuurlijk krijg ik een call en hij toont AA. Niks aan de hand met mijn trips. Ja, ja inderdaad... er verschijnt natuurlijk nog een derde A en ik verlies eventjes 100 $ met die hand alleen. Toen werd het eventjes te veel en heb mijn computer afgesloten. Kwaad dat ik was. Echt niets dan pech hebben. Moest ik slecht gespeeld hebben tot daar toe. Ik weet dat het in de toekomst geld gaat opbrengen maar het mag dan is snel beginnen te veranderen voor er geen geld meer is. Ramp, ramp, ramp...

Mrbookmaker : 26.5 $

3 comments:

Smooth said...

kop op....je staat niet op $0 dus zo erg is het niet....gewoon rustig adem halen en opnieuw beginnen....hier wordt je sterker van....kijk naar mij...ik heb 2 keer op $0 gestaan voordat ik nu winst maak...en ja die beats horen erbij....alleen (naar mijn mening) had je er eerder moeten kappen....want als je al die mooie handen verliest dan zit je is een verlies sessie.

Mijn advies: gewoon rustig adem halen...ff wat anders doen voor een weekje....bv (weet ik veel wat je nog meer leuk vindt) En dan weer beginnen.

Werkt voor mij heel goed

T said...

Thx Smooth

Smooth said...

your welcome




p.s.
je zult zien dat je na een week er opeens weer zin in hebt.....dat heb je nu niet(neem ik aan)....nog een reden te meer om ff wat anders te doen.