Thursday, July 21, 2005

Donderdag, 21 juli 2005 - Nationale feestdag !


België viert vandaag feest! Het viert vandaag zijn 175 - jarig bestaan. Overal in België zijn er feestelijkheden voorzien om dit gebeuren toch een extra dimensie te geven. Niet dat ik er van wakker ligt hoor. Toch bij deze een proficiat aan ons vorstenhuis.
21 juli betekent voor mij ook al 21 dagen vakantie. Wat vliegt het toch snel voorbij die dagen. Deze ochtend heb ik nog is vroeg opgestaan. Het is te zeggen : 9u. Ik heb me voorgenomen om niet meer te laat te gaan slapen en vroeger uit mijn bed te komen. Douche genomen zojuist, naar de markt geweest en dan genoten van een ontbijt. Een maaltijd die meestal wordt overgeslagen. Straks ga ik om 11 u een balletje kloppen. Tja, het lijkt nu wel of tijd over heb. En eerlijk gezegd, wat zit ik 's nachts nu achter die domme computer te doen... Ik heb tijd zat om mijn pokerspel te spelen overdag. Gisteren heb ik voor de eerste keer nog is 35 minuten gaan lopen. Ik had juist een sessie van 1u 30 getennist maar kon het niet laten. Weg met die luihuid, weg met die vetrolletjes, laat komen dat pokergeld. Uhum,...
Gisteren terug beginnen te pokeren na mijn verliessessie. Op een gegeven moment was mijn stack nog maar 18 $ rijk en ben terug geklommen naar 34 $. Heb ongeveer een 75 minuten gespeeld en het ging redelijk lekker. Twee tafeltjes van 0.05 -0.10 $ no limit. Maakte 1 fout en ben gestopt. Veilig stellen de winst voor vandaag dacht ik bij mezelf. Er zijn nog een heleboel leuke dingen die ik kan doen. Spijtig genoeg hebben ze bij Mrbookmaker de kleine limieten bij heads-up en de sit & go's weggenomen. Volgens mij geen goeie zaak daar er toch veel gespeeld werd op deze limieten. Straks nog een pokersessie doen en hopen dat de winst bij mij blijft... Morgen een nieuw verslagje en bedankt aan mijn lezers zoals Smooth. (weet eigenlijk niet wie dit nog allemaal leest...)

6 comments:

Smooth said...

veel....alleen de meeste zijn met vakantie ;)

Anonymous said...

Ik lees je blog altijd trouw lipiton.

Arminius

Anonymous said...

Ik ben ook een trouwe lezer lipi. Vooral doorgaan!

Anonymous said...

Vergeet mij ook niet. Ik ben op vakantie geweest, inmiddels weer helemaal bijgelezen. :D

T said...

Thx jongens voor de respons :)

J_RIP said...

Zou een jaartje samen geweest zijn die dag :'(