Wednesday, July 06, 2005

Woensdag, 6 juli 2005 - MSN is niet meer !

Even een korte samenvatting van de voorbije dagen. Maandag verliep het echt heel slecht in het begin. Ik was aan het spelen op een 0.25 - 0.50 $, no-limit en shorthanded. Na enkele handen kreeg ik QQ. Ik besloot om 2 $ preflop in te zetten en kreeg 2 callers mee. De flop kwam tevoorschijn AQT. Ik bet 6 $ op de turn. De twee andere gaan lekker mee. Op dat moment zit er zo'n 25 $ in de pot en besluit ik op de turn, wat een 7 was of zo all-in te gaan. Op dat moment krijg ik er eentje mee en laat hij doodleuk KJo zien. Geen redding op de river en ik was 50 $ armer. Is dit nu slecht gespeeld of weer is pech hebben ??? Verder heb ik maandag en dinsdag twee keer deelgenomen aan een 4000 $ guaranteed MTT met als inleg 3 $. Na een paar rebuys deed ik hier ook een verlies van ongeveer 25 $ . Ik eindigde op de 103de en 131ste plaats en de eerste 70 hadden geld. Die 103de plaats was heel hard balen. Ik ging op de flop all-in toen de dealer 753 toonde. Op dat moment had ik TT in mijn handen. Krijg ik een caller mee. Toont hij KQo. Wat valt er op de turn ? Een domme heer en ik lag uit het tornooi. Kon het effe niet laten om hem moron te noemen. Verder heb ik ook nog 3 sit & go's van 10 + 1 $ gespeeld maar kon niet verder komen dan 2 keer een 4de plaats en een 5de plaats.
Nu vragen jullie zich waarschijnlijk af er nog geld over is. Gelukkig heb ik redelijk goed gespeeld op de kleine limieten en kon een mooi bedrag winnen. Dinsdagnacht heb ik ook met een Nederlander (ruuddebruut) aan een tafel gespeeld en het was heel ontspanndend. Goed gelachen tot plots mijn verbinding weg viel. Na Jrip zijn raad om is een andere MSN te gebruiken gaat er niks meer van MSN of Hotmail. Krijg steeds een foutvermelding en krijg het maar niet opgelost. Om te ...

Mrbookmaker : 177 $

2 comments:

Anonymous said...

En nog een eervolle vermelding in je weblog ook. Wat wilt een mens nog meer..... :P

Gegroet,
Ruuddebruut

J_RIP said...

liefde...

I dunno wa ge uitspookt mé MSN, ma moet da gewoon ma dl en dan upgrade dat vanzelf...
& is niet omdat MSN niet werkt da ge niemer in hotmail kunt ook ;)
Dus is wss wat anders aan de hand