Wednesday, July 13, 2005

Woensdag, 13 juli 2005 - Bijna 300 $ !

De kaap van de 300 $ is in zicht. Het enigste probleem dat ik momenteel heb is dat ik op sommige sites geen toegang verkrijg op internet. Zo kan ik niet bankieren op Mrbookmaker en dus geen geld storten op mijn netelleraccount. Momenteel ben ik bezig met de hele boel is grondig te kuisen. Rotzooi er af zwieren, nieuwe versie van Norton installeren,... Hopelijk helpt dit een beetje en anders zal er niets anders opzitten dan de hele boel er af te zwieren.
Maandag heb ik egeinlijk niet al te veel poker gespeeld. Ik moest 's avonds een tennistronooi spelen en was maar rond 1 uur thuis. Dinsdag ben ik nog een uurtje gaan trainen en nadien naar de Tour gekeken. Armstrong heeft het weer eens bewezen. Eventjes de concurrentie belachelijk maken en geel nemen. Natuurlijk is de Tour lang nog niet gedaan en hoop ik dat er toch nog een strijd komt. 's Avonds ben ik dan is naar het tornooi gaan kijken daar het op 400 m van mijn deur is. Nadien geen poker gespeeld want mijn hoofd stond er niet naar. Woensdag ga ik er nog is invliegen denk ik. Ik ga proberen om op een hogere limiet te spelen nu mijn bankroll dit aankan. Hopelijk blijft het een opwaartse trend.

Mrbookmaker : 298 $

No comments: