Saturday, July 02, 2005

Zaterdag, 2 juli 2005 - Trouwfeest !

Vandaag geen poker daar we straks naar een trouwfeest moeten. Gisteren nog naar Hitch gekeken (wat wel een toffe film was) en dan was het tijd om mijn eerste dag als 'pokerpro' te beginnen. Ik besloot om twee tafeltjes te openen. Eentje met shorthanded limit 0.5 - 1 $ met als startkapitaal 20 $ en de andere tafel 0.10 - 0.20 $ shorthanded no-limit. Bij het no limit spelletje kreeg ik vrij snel 66. Voor mij werd geraised naar 1 $ en ik besloot om samen met nog iemand te callen. De flop kwam tevoorschijn AK6 rainbow. De eerste kerel bet 5 $, de tweede kerel called. Ik besloot om eventjes all-in te gaan daar die twee continu aan het raisen waren en als ze paren hadden dan was hun raise preflop altijd groter dan 1 $. Ik kreeg ze alletwee mee in de pot. Wat tonen ze KQo en KJo. Beter kon niet en mijn grootste pot van de avond, zo'n 58 $, was geboren. Verder kon ik door relijk goed spel (al zeg ik hetzelf) mijn stack nog vergroten. Op het limit gedeelte ging het ook redelijk goed. Ik had geen problemen om mijn handen soms te folden (waar ik soms wel last mee heb mij limit) en kon mijn stack uitbreiden naar een 75 $ op die tafel. Aan die tafel weer een superfish genoteerd. Elke hand ging hij preflop raisen. Zelfs met kaarten als 34o waarvan ik met AA verloor daar hij op river een Straight hit. (potje van 15 $). Die kerel had meer dan 200 $ verloren op nog geen twee uur tijd. Niet te geloven. Al bij al heb ik zo'n 350 raked hands gespeeld gisteren en was meer dan tevreden met mijn resultaten. Hopelijk blijft het zo.

Mrbookmaker : 243 $

5 comments:

Smooth said...

hoe kun je dat op Mrbookmaker zo snel doen met je bankroll?

T said...

Euh hoe bedoel je Smooth? Goed spelen misschien :). En geluk hebben dat er veel visjes aan je tafel zitten, en als je iets hit agressief spelen want sommige callen toch maar alles.

Smooth said...

tsja...ik begrijp het niet ik krijg het daar niet voor elkaar......ze hitten de meest raare handen daar....en ik heb niet veel op mijn bankroll dus.....trouwnes heb je daar ook freerolls zonder dingen waar je punten of andere crap bij nodig hebt?

T said...

Ja er zijn van die freerolls maar daar doen dus ongeveer 10 000 man aan mee. Begin ik niet aan. Maar soms kan je inderdaad tegen lelijke zaken aanlopen door hun gedrag van ik call met alles.

Anonymous said...

Wat is dat nou voor een domme redenering om te zeggen dat je geen eigen geld wil investeren. Nou loop je te kutviolen op de smallstakes en te zwoegen om je bankroll weer op peil te brengen.Als jij een winnende speler bent en overtuigd van je eigen kunnen is het toch geen enkel probleem om tijdelijk een bedrag van bijvoorbeeld 1000 euro naar neteller te boeken en daarmee hogere limieten te kunnen spelen.