Thursday, November 30, 2006

Donderdag, 30 november 2006 - Reaching 1K ...

Het is terug bijna zover... We zijn nog maar enkele stappen verwijderd van 1K en ben er redelijk fier op dat we terug zo ver staan. Had eventjes Bamako gespeeld daar ik een redelijke bluffer zag zitten. Spijtig genoeg kon ik maar een 33 $ nemen en daarna hield ik het voor bekeken.
Dacht bij mezelf : wat zit je hier nu te doen. Bouw je bankroll terug lichtjes op. Tja, niet altijd even simpel en als het jeukt dan moet je krabben.
Gisteren begon het te jeuken als ik de 5 - 10 limit tafel bezig zag. Kon het niet laten om aan te schuiven en besloot om te spelen zolang die 'ene' bleef spelen. Na een 40 $ winst besloot ik om toch maar te stoppen. Je weet wel : het gevoel. Het niet comfortabel zijn met...
Toen ik dan op Harare een aantal spelers zag zitten waarvan ik hun spel ken kreeg ik het helemaal moeilijk.
Nee Tim, niet doen. Gewoon lekker afwachten op Dili. Negentig procent van je handen folden en dan BAM ! Afwachten tot het juiste moment. En dat moment kon ik gisteren heel goed kiezen.
Nochtans verliep het helemaal niet zoals ik wou en liet me compeet vangen door een Fransman. De eerste 75 $ waren dus weg. Vond het echt slecht gespeeld van mezelf en wou op dat moment er al mee nokken. Nog zo'n fout en hield het voor bekeken. Gelukkig bleven de andere fouten weg en kon ik rustig mijn verlies goedmaken en zo over gaan tot winst.
Een paar weken geleden stond er nog juist geteld 10 $ op Everest en ben al blij met het behaalde resultaat. Toch wil ik nog veel meer en hoop zo snel mogelijk naar 2K te gaan.

Everest : 0.94 K

5 comments:

Anonymous said...

Nice, keep it up!

Anonymous said...

Hi people
I do not know what to give for Christmas of the to friends, advise something ....

Anonymous said...

Hello. Good day
Who listens to what music?
I Love songs Justin Timberlake and Paris Hilton

Anonymous said...

Good site! Good stuff, i found lots of intresting things here. Many thanks. Congratulations!
- www.blogger.com y
samsung ringtone
motorola ringtone
sony ericsson ringtone
nokia ringtone

Anonymous said...

It is the best work, which I ever ve seen Everything is so harmonious, that even such aggressive critic as I would not be desirable to change anything!
- www.blogger.com n
spaghetti alla carbonara