Tuesday, November 28, 2006

Dinsdag, 28 oktober 2006 - Playing Dili...

Na het vertoeven op de microlimieten en het opbouwen van mijn bankroll besloot ik om het te wagen op de Dilitafels op Everest. Had zo'n 140 $ bij elkaar gespeeld en kon met een tafeltje risico nemen. Met een buy inn van 75 $ en bij een eventueel verlies had ik nog de helft over waarmee ik terug micro kon spelen. Gelukkig kon ik redelijk tight spelen en wachten op het ideale moment. Mijn bankroll steeg naar boven en kon 2 tafeltjes spelen. Zo zit ik vandaag de dag boven de 500 $. Tegen het weekend had ik graag het getal 1000 zien staan. Dit is perfect mogelijk als ik gespaard blijf van badbeats. Het doel is om zo snel mogelijk via Dili 2 K te halen waarbij ik dan een trapje hoger kan spelen. We zullen wel zien. Verder dit weekend naar Bond gaan zien en vind hem geweldig. Een echte aanrader !

3 comments:

RicciNas said...

Proficiat makker! Ik had je gezegd dat je mijn BR nog zou inhalen voor nieuwjaar :-)

Succes

Anonymous said...

haha "...stapje hoger..."

zag ik toevallig niet de naam "lipiton1973" in een bamako-tafeltje ;)

hopelijk zit ge weer snel fulltime op bamako, toffe tijden waren dat ..

T said...

Hoi feig, ja lol. Ik zag daar een kerel zitten die ongelooflijk aan het bluffen was. Elke keer opnieuw bijna. Spijtig genoeg kon ik er niet van profiteren en na het verdwijnen van hem besloot ik ook maar om op te stappen aangezien er een aantal sterke spelers zaten.