Wednesday, November 08, 2006

Donderdag, 9 november 2006 - Drukke dag !

Het is nu woensdagavond richting twaalf uur aan het gaan en ben redelijk moe aan het worden. Tijd om nog eventjes mijn blog aan te vullen om jullie zodoende op de hoogte te houden van mijn laatste pokeravonturen.
Om eerlijk te zijn heb ik niet al te veel gespeeld gisteren. Bijna niet. Het was leuk op televisie en dan heb ik niet meer de moed om uit mijn luie zetel te komen. Gelukkig hoef dit niet want sinds een aantal dagen heb ik terug draadloos internet. Geen geklooi meer met een draad van 20 meter lang die door heel het appartement liep.
Mijn vorig draadloos internetbestaan liep eigenlijk op een grote sisser af. Verbindingen vielen weg, wat heel leuk is als je aan het spelen bent, en na een tijdje viel ook mijn router weg. Het apparaat had geen zin meer om te werken en was maar een aantal maanden oud. Over een burnout gesproken. Vlug naar de winkel eventjes een andere halen met het kasticket. Garantie is garantie. Natuurlijk was die winkel op een paar maanden tijd al failliet gedraaid. Niet moeilijk met zulke verkopers achter de toonbank. Op een gegeven dag moest ik DVD's hebben en besloot ze in desbetreffende winkel te kopen. Zegt de verkoper doodleuk dat het zijn eerste werkdag is en dat hij niet weet over wat ik het heb. Asjemenou, (Loeki, de leeuw) denk ik dan bij mezelf.
Wegens snelheidskruipen en alles-wat-ik-tegen-kom-steek-ik-in-mijn-mond gedoe van Noah moest de meterslange draad weg. Safety before everything. Even gaan shoppen langs de Mediamarkt en een router van Linksys gehaald. Natuurlijk lukte die verdomme installatie weer langs kanten bij mij. De tweede laptop kreeg verbinding maar die van mij niet. Gelukkig is mijn schoonbroer thuis in deze wereld en na het opstarten van een netwerkje kan ik nu perfect draadloos surfen. Ik moet zeggen dat de kwaliteit heel goed is en dat ik nog geen problemen ben tegengekomen.
Vandaag had ik echt zin om eens een volledige namiddag aan poker te besteden. Spijtig genoeg dacht mijn lichaam er anders over. Was doodleuk in slaap gevallen en wer wakker om half 6. Eventjes een dutje doen van 4 uur ? Verdikke, dacht ik al. Het is al lastig op de microlimieten en nu verspeel je nog 4 uur aan slaap. Wat een pokerspeler lijden kan.
Over poker geen sprake meer. Spelen met Noah, eten, afwassen, een degelijk WC-bezoek en mijn hele pokerplan was naar de vaantjes.
Na wat surfen en het doornemen van pokersites kon ik het toch niet laten om te spelen. Na het checken van enkele pokerrooms vond ik op pokerstars nog een redelijk aardig bedrag van rond de 370 $. Heb er 300 $ naar Neteller overgeschreven en met de overgebleven 70 $ ga ik proberen daar ook mijn stack uit te breiden.
Heb op Everest Poker een aantal uurtjes liggen spelen op SH NL met bb = 0.10 $. Speelde twee tafels tegelijk en kon een mooie winst halen. Had twee tafels genomen met enkel Fransen en Duitsers aan tafel. Nederlandse spelers laat ik liever zoveel mogelijk naast me liggen. Ze spelen meestal goed en zijn heel leergierig wat resulteert in hongerige wolven.
Op Poker Stars heb ik een aantal uurtjes liggen spelen op 50 NL SH. Twee tafeltjes. Dit is nu echt niet het voorbeeld van goed bankrollmanagement want twee beats en je bent alles kwijt. Kon me redelijk goed handhaven en leef nog steeds. Een mens moet al eens risico's nemen. Het is de bedoeling dat ik aan mijn netellergeld niet aankom. Dat geld dient enkel als ik bust zou gaan met mijn huidige stack. Overzichtje van mijn roll :

Everest Poker : 59 $
Pokerheaven : 59 $
Bugsypoker : 40 $

Totaal : 138 $

Pokerstars ben ik momenteel nog aan het spelen en sta daar momenteel op 90 $.

No comments: