Wednesday, November 15, 2006

Donderdag, 16 november 2006 - Nederlaag !


Beeld van Goor met kapitein Simmons. Hun gezichten spreken boekdelen ...






We zijn hier al met de post van morgen. Aangezien ik morgen geen tijd zal hebben om mijn blog aan te vullen schrijf ik hem nu al. Het is iets na elf uur en ben juist 'bekomen' van onze nederlaag tegen Polen. Het EK ligt weer ver af...
In een slechte eerste helft kwam Polen op voorsprong door een fout van verdediger Van Buyten. Tweede helft was niet veel beter voor de Belgen. Veel hoge ballen, geen vloeiende combinaties en te weinig snelheid. Een nederlaag die weer hard aankomt en een deelname aan het EK lijkt plots zo ver weg weer. Volgende wedstrijd naar Portugal zal ook al geen lachertje worden.
Echt lachen zat er voor mij vandaag ook niet in. Twee klassen genomen om les te geven, in de namiddag vergadering over sneeuwklassen gehad en het was 8 u door dat ik even een break kon nemen. Heb tevens dringend behoefte om eens lang in mijn bed te blijven liggen. Kan daar zo van genieten. Aangezien de voetbal niet al te veel soeps was en vrouwlief aan het tennissen was ging ik maar wat pokerspelen.
Daar waar het de laatste dagen slecht verliep, was er vandaag weer tijd voor lichte euforie. Ik heb rustig op één tafeltje gespeeld. Speelde heel strak en kon mijn kaarten op tijd wegleggen. Hier had ik het de laatste dagen veel moeilijker mee. Momenteel heb ik zo'n 189 $ winst gemaakt en ben hier blij mee. Natuurlijk kan dit weer zakken. Maar ben terug bezig met het hanteren van het Lipisysteem. Had dit niet meer toegepast en voor mij werkt dit steeds.
Momemteel is er weer iets met die stomme messenger. Wou hem opstarten maar kreeg telkens die van mijn vrouw. Snap er weer geen bal van, maar dat is niet de eerste keer...
Dikke proficiat aan JRip voor het winnen van de Flemish Poker Challenge !

En ja onze Noah is een mooie jongen, maar dat heeft hij volledig van zijn papa ;)

3 comments:

RicciNas said...

Man, dit was volgens mij de slechtste wedstrijd die ik de afgelopen 2 jaar gezien heb, puur tijdverlies.

Begin mij toch ook wel serieus vragen te stellen bij de opstelling...op 90 minuten tijd geen enkele kans kunnen versieren. Ik denk dat een 3de klasser zelf 1 kans had kunnen creëren tegen de Polen. Heeft het eigenlijk nog zin om die volgende wedstrijden te spelen, ze kunnen beter een andere sport gaan uitoefenen. Echt dramatisch.

Succes met het opbouwen van je BR. Het loopt momenteel lekker...

Geen uurwerk meer bijgekocht? :-)

DaBruns said...

Zou het echt top vinden als je met het Lipi-systeem weer binnen een paar maanden op Kabul zit....

Wat betreft voetbal... das klote natuurlijk!!

claudiorat said...

De Belgen, wie ligt daar nog wakker van? Dat is nog slechter dan den Beerschot. Ik heb Hoefkens twee of drie jaar tweewekelijks bezig gezien, en dat is ne middelmatige centrale verdediger. Om de één of andere reden ziet den bondscoach daar ne rechtsback in, terwijl hij gene pass van vijf meter kan geven. Als de helft van de ploeg uit centrale verdedigers bestaat - heel de achterlijn + Simons - en ge twee bruggepensioneerden mee hebt - Goor en Mpenza - hoe wilt ge dan kansen creëren? Laat de beloften de volgende matchen spelen - die weten tenminste de goal staan.

Dan zijn de CL matchen van Anderlecht nog net iets beter. Niet heel veel weliswaar. ;)

Grtz.