Monday, November 06, 2006

Maandag, 6 november 2006 - Koud...

Dit weekend bijna niet gespeeld. Enkel maar een paar uurtjes daar ik met andere zaken bezig was. Zo moest ik vrijdag gaan biljarten met de vrienden en zaterdag was het mijn eerste wedstrijd voetbal na mijn blessure. Zondag moesten we naar vrienden gaan eten i.v.m. een verjaardag. Reken dan nog je dagelijkse taken en de opvoeding van je kind erbij dan besef je maar al te goed dat er niet veel tijd over is voor het eens zo verslavend spelletje.
Momenteel is het meer spelen op een automatische piloot. Zonder gevoel, zonder stress, zonder adrenaline. Robotstrategie toepassen want op de microlimieten spelen is het compleet anders dan op 1000 NL bvb. Daar waar je mensen kan uitspelen is dit op deze limieten bijna onmogelijk. Ze doen maar wat en blijven callen ongeacht de rommel dat ze hebben. Toch begin ik stilletjes aan terug plezier te krijgen. Het is nog niet echt het WOW-effect maar ben zeker dat het terugkomt. Om eerlijk te zijn mis ik wel de gesprekken met Snake en al die andere toffe pokergasten. Deze week kom ik wel eens online als ik het niet te druk heb.

Everest poker: 10.7 $
Pokerheaven : 70 $
Bugsy poker : 40 $

Totaal : 120 $

Een pak BB winst op deze limieten voor niet al te veel te spelen. Een tevreden man en hoop dan ook tegen het einde van de week op de kaap van 200 te staan. Ben tevens aan het twijfelen om mee te doen aan de Bugsyleague. Als eerste prijs is dat 70 $ extra wat ik zeker kan halen, mits het spelen van belachelijk veel uren en vooral pieken op de bonusuren. We zien wel...

2 comments:

Anonymous said...

Leuke uitdaging op zich hoor , maar je verliest tijd. Ik zou gewoon 500$ storten op everest en 50NL spelen. Kunt die stakes gerust een hele tijd spelen. Ik heb zelf een mini experiment gedaan vorige week op die micro limits, en het enige wat ik eruit kon opmaken is dat alles draait om time.

Tot gauw aan de tafels en op msn :-

Grtz
Snake

RicciNas said...

Komaan makker, volgens mij ga je mij dit jaar nog voorbij met je Bankroll!

Succes & cu on msn.

Ricci