Thursday, November 23, 2006

Donderdag, 23 november 2006 - Switchen...

Deze ochtend opgestaan en voel me redelijk goed. Het was nochtans redelijk laat gisteren. Tot half 2 liggen poker spelen en 6 uurtjes later eruit. Waar zijn we soms mee bezig...
Gisteren had ik het huis voor mij alleen. Vrouwlief was naar een vergadering en zoonlief was bij mijn ouders. Ideaal om een potje poker te spelen. Om half 1 startte ik Partypoker en PokerOffice op. Tot mijn grote verbazing kreeg ik bij PO geen informatie over mijn tegenstrevers. Ik kon enkel mijn handen zien met de bijhorende odds. Een aantal keer opnieuw opgestart maar het bracht niks meer op. Kreeg het al zwaar op mijn heupen wat leidde in slecht spel en na een tijd besloot ik dan ook te stoppen op Party. Even tot rust komen en dan maar iets anders...
Veel anders zit er niet in daar ik zo goed als niets meer heb staan op de meeste pokerrooms. Even zien hoeveel we nog hebben op Everest dan maar. Een kleine 27 $. Dit was dan nog te wijten aan een 5 $ inleg S&G die ik eergisteren won.
Ik besloot om me maar in te kopen bij de Roseau-tafels. Lekker strak spelen en zien waar we uitkomen. We gingen op en neer en verloor al direct 10 $ met KK preflop all in tegen QQ. Alles verliep perfect tot er op de river een Q verscheen. Van een lekkere start gesproken. Ik liet me niet ontmoedigen en dan maar verder gespeeld. Broke is broke dacht ik bij mezelf. We konden nog altijd terugkeren naar Party of Bugsy of een andere site waar nog iets staat. Het begon te beteren en mijn spel ook. Heb een aantal x goede kaarten moeten neerleggen door gigantische 'betten' van spelers. Een slechte call kon immers het einde betekenen van het Everest avontuur. Na uren spelen kon ik mijn stack uiteindelijk optrekken naar 107 $.
Mijn vrouw vroeg hoeveel ik gewonnen had toen ik in bed kroop. 'Het begin van je nieuwe badkamer' antwoordde ik. Met een glimlach viel ik in slaap...

2 comments:

RicciNas said...

Mooi jongen, op deze manier verder spelen en je BR komt wel in orde...

Interessante lectuur, dus laat de posts maar komen :-)

Greetz,

Ricci

Anonymous said...

LOL! nieuwe badkamer....

ZeikSnor