Monday, November 13, 2006

Maandag, 13 november 2006 - Thx buddies !


Hartelijk dank voor de felicitaties! Zal ze zeker en vast overmaken aan Noah. Het doet me ontzettend deugd om dit te lezen. Het pakt me zelfs...
Het was een ontzettend druk weekend. Vrijdag was er het 25 jarig bestaan van 6 sense music met een knalfuif. Zaterdag was het lekker bekomen en zondag stond dan alles in het teken van Noah. Zondag na 10 nog beginnen pokeren en lag er rond 2 uur maar in. Belachelijk laat als je de dag erna om 8 uur eruit moet. Tevens was het spel echt slecht en doet het nog extra zo hard pijn.
Ik had mijn 300 van neteller naar Everest gestort om daar Dili te gaan spelen. Na een redelijke winstmarge kwam er natuurlijk een redelijke verliesmarge. Momenteel hebben we zo'n stack van rond de 430 $ en zijn we wat aan het kloten. Hopelijk komt er wat verandering in en kan ik mijn stack stel uitbreiden. Groetjes en bedankt voor het blijven lezen van de blog.
Als laatst nog een verjaardagsfoto van mijn kampioen plaatsen hierboven ...

2 comments:

J_RIP said...

Leuke pics :)
Op VC kan je ook nog free $$$ krijgen via PI.be voor moest je die nog niet gedl hebben...
& voor de rest suc6 é
Doei

claudiorat said...

Proficiat nog met uwe jarige. Schoon manneke. Die moet een knappe moeder hebben . ;)

Allez, nog een paar weken en uwen BR is weer groter dan de mijne.

Grtz.