Wednesday, November 01, 2006

Woensdag, 1 november 2006 - Boekenbeurs !

Grauw weer buiten. Het is half tien en ik besluit om uit mijn bed te komen. Echt herfstweer. Na een armzalig ontbijt dat bestaat uit een enkel boterhammetje met smeerkaas en een glas water nam ik een verkwikkende douche.
Vandaag stond de 70ste boekenbeurs op het programma. 't Probleem bij dit soort evenementen is altijd het vinden van de nodige parking. Gelukkig was ik redelijk vroeg aanwezig en viel het zoeken nog mee. Hoe later het werd hoe meer volk er toestroomde. Op een gegeven moment was er in de zaal met de bekende auteurs geen doorgang meer mogelijk. Iedereen wou wel het laatste exemplaar hebben van zijn favoriet auteur en cameraploegen vonden het dan ook nog eens nodig om met hun hele crew de weg te versperren. Dit alles samen overgoten met de nodige warmte. Rond 4 u had ik er genoeg van en besloot ik huiswaarts te keren. Thuisgekomen heb ik wat op de zetel liggen niks doen. Kan ook zalig zijn.
Vanavond staat er de Championsleague-wedstrijd van Anderlecht op het programma en nadien ga ik misschien starten met poker. Voor ik ga storten ga ik even rondkijken op welke sites ik nog geld heb staan. Dit zal niet veel zijn en zal dan ook via de microlimieten proberen mijn stack omhoog te brengen. But first... Come on RSCA !!!

Bankroll : 0 $

1 comment:

DaBruns said...

He Tim, jammer van Anderlecht, heb je nog wat $$$ kunnen binnenhalen?