Wednesday, November 22, 2006

Woensdag, 22 november 2006 - Een mens kan lijden...



Mpenza maakte beide doelpunten voor Anderlecht !







Gisteren heb ik echt genoten van de wedstrijd Lille - Anderlecht. Een knappe prestatie van paars-wit. Helaas klonk het eindsignaal bij een 2-2 stand. Door het verlies van AC is de Champions League ook dit jaar weer voorbij. De resterende wedstrijd staat alles in het teken voor het behalen van een UEFA-ticket.
Bij de loting was nochtans iedereen ervan overtuigd dat een tweede ronde mogelijk was met tegenstrevers als AEK Athene en Lille. Spijtig genoeg speelt de factor geluk ook mee en bij heel veel wedstrijden ontbrak dit bij Anderlecht. Hopelijk winnen ze de volgende wedstrijd zodat het Europees avontuur blijft duren.
Hoelang mijn pokeravontuur blijft duren weet ik niet. Mijn bankroll gaat stilletjes naar de nul en ik weet niet hoelang ik het nog zal volhouden eer ik volledig broke ben. Ben me al aan het beklagen waarom ik in een vlaag al mijn rekeningen heb leeggemaakt. Ik had evengoed een aantal K's kunnen laten staan en rustig verder spelen. Misschien een domme zet maar ik blijf koppig en volhouden om het zo terug te doen.
Momenteel heb ik 50 naar PartyPoker gezet en heb mijn PO in werking gezet. Heb daar momenteel 400 handen gespeeld op 25 NL SH. Is inderdaad een slecht management maar ik moet iets ondernemen. Twee slechte calls en ben daar ook blut. Het resultaat was bedroevend eigenlijk gisteren. Een verlies van een 2 $. Vandaag maar weer proberen. Aantal uurtjes spelen op deze limiet en zien waar we terecht komen.
Tevens ben ik eens van plan om is goed na te denken over mijn jaardoelen van 2007. Het zal moeilijk worden om nog veel poker te spelen daar ik een huis ga verbouwen. Zal nog meer stress meebrengen dan nu om deftig te spelen. Nochtans amuseer ik me weer helemaal aan de tafels. Ongeacht de limiet die ik speel...

No comments: