Saturday, November 04, 2006

Zaterdag, 4 november - Playing micro !

Van highstakespeler naar microspeler. Velen verklaren me zot maar het moet kunnen om terug een stack op te bouwen met bijna niets. Waarom zou het niet lukken? Momenteel heb ik deze maand nog maar 1 dag een aantal uurtjes gespeeld op de microlimieten. Blinds zijn hierbij 0.02 - 0.05. Van hieruit ga ik proberen om terug naar een stack van 10 K te gaan. Of het haalbaar is... ? Geen flauw idee van maar ik ga mijn best doen en via bankrollmanagement moet dit haalbaar zijn.
Even een overzichtje waar er momenteel nog geld staat :

Everest Poker : 2.3 $ --> 10.4 $
Pokerheaven : 20.78 $ --> 45.86 $
Bugsy Poker : 40 $

Totaal : 96 $ (achter de komma zien we niet)

Eigenlijk een goede dag meegemaakt op de microlimieten en mijn stack redelijk goed kunnen uitbouwen. Gewoon kijken naar mijn plan en verder doen zoals ik bezig ben. Voorlopig nog steeds niet al te veel zin om te pokeren. Raar maar waar...

1 comment:

Anonymous said...

Top! Dit wordt interessant!

Succes

ZeikSnor