Friday, November 24, 2006

Vrijdag, 24 november 2006 - Lange nachten...

Het was gisteren laat, verschrikkelijk laat eigenlijk voor een weekdag. Soms heb ik het probleem dat ik geen uur kan lezen. Voor ik het weet ben ik in een gesprek verwikkeld en een uur later lig je dan te vloeken dat het morgen weer pijn doet als je je bed uitmoet. Heb dringen behoefte aan veel slaap. Heb deze week niet voor half 2 mijn bed gezien en toch valt het lichamelijk gestel redelijk goed mee. Mijn ambitie voor morgen : lang uitslapen!
Vanavond gaan we eens lekker relaxen. Lekker gaan eten en nadien naar de nieuwe Bondfilm. Noah is bij mijn ouders dus we kunnen ons volledig laten gaan. Een mens heeft daar behoefte aan.
Tevens kwam ik gisteren tot het besef wat een gelukzak ik ben. Je hebt een goede baan en dankzij poker heb ik dit jaar een ongekende luxe meegemaakt : decadente feestjes, aankoop van dure kledij, gsm, horloge, surround systeem, snoepreisje, ... Door op lage limieten te spelen besef ik dat er dat op dit moment niet zal inzitten. Maar daar gaat het niet om. Ik heb terug plezier gevonden in het spelletje. EN dat is het belangrijkste. Je vermaken in wat je graag doet en de rest komt vanzelf...
Voor al mijn lezers een prettig weekend en laat jullie maar is goed gaan!

No comments: