Monday, December 04, 2006

Maandag, 4 december - Final month of the year...

We zijn alweer december. De laaste maand van het jaar is van start gegaan en het zou een ideale springplank kunnen worden voor mijn bankroll naar volgend jaar toe. Volgend jaar ga ik eens tot in de details noteren wat ik juist zal winnen of verdienen. Ik ga nog eens goed nadenken over mijn persoonlijke doelen. Heb er een paar maar het lijstje is nog niet volledig.
Dit weekend was weer redelijk zwaar. Vrijdagnacht was er een jubileefeestje opde tennisclub van mijn vrouw. Ze vierden het 25-jarig bestaan van de club alsook het 'Spanje-evenement'. Het werd weer half 4 en met de de nodige pinten op was ik de dag erna maar een halve.
In de namiddag moest ik om 2 uur gaan voetballen tegen de 4de in het klassement. We verloren met de kleinst mogelijke uitslag en om 5 u stond nogmaals bier op het programma. Acht uur thuisgekomen was ik eigenlijk een vod. In bedje gekropen en rond 1u kon ik niet meer slapen door jeugdig lawaai dat van buiten kwam. Dan maar wat liggen pokeren tot iets na 6uur en terug in mijn bed gekropen. Gekker kan het inderdaad niet.
Zondag rustig genoten van de 'family-day' thuis. Zeteltje in en tijdens sportweekend nog wat liggen spelen tot 1 u deze nacht. 'K voel me redelijk goed in mijn vel ondanks de weinig uren slaap.
Momenteel spelen we nog steeds Dili en zijn we voorbij de 1K. Langzaam opbouwen is de boodschap, alhoewel ik het er redelijk moeilijk mee heb. Vandaag zag ik aan een Harare tafel echt waanzinnige gebeuren. Dan heb je echt zin om aan te schuiven en mee te spelen. Maar het is me niet waard om mijn zorgvuldig opgebouwde stack in één ogenblik te verliezen. We zijn nog een beetje verwijderd van de 2K en zou dit tegen zaterdag willen halen. Vanaf 2K kan ik een tafeltje hoger gaan spelen. Verder ben ik benieuwd naar o.a. Dabruns of hij nu weer blut is of niet daar hij niks post, naar het sportbetten van Snake, Ricci zijn stand en de vele verhalen van andere bloggers.

Everest : 1,3 K

1 comment:

DaBruns said...

Blut inderdaad, ik post deze week nog wel even, maar ik heb geen fut om alles uit te leggen. Speel de toernooien superieur, maar gooi op de cash-tafels alles weer weg. Ik moet me maar eens gaan beraden wat ik ga doen.... :)

Anyway, keep smiling !!