Sunday, December 10, 2006

Zondag, 10 december 2006 - Even een gokje wagen...

Vrijdag mijn eerste verliessessie geleden. Zo'n tweehonderd down en was er wreed pissig door. Zeker door een speelster die doodleuk alles op river hitte tegen me en daarna alles aan de rest doodleuk uitdeelde.
Vandaag een voetbalgokje gewaagd :


FC Schalke 04 - Borussia Dortmund1 X 2 - Tip: FC Schalke 04
1.80


VfL Wolfsburg - Alemannia Aachen1 X 2 - Tip: VfL Wolfsburg
1.85


Cagliari - FC Parma1 X 2 - Tip: Cagliari
1.85


Celta de Vigo - Villarreal1 X 2 - Tip: Celta de Vigo
2.30


Atletico Madrid - Espanyol1 X 2 - Tip: Atletico Madrid
1.70


Lille - AS Saint-Etienne1 X 2 - Tip: Lille
1.80

Systeem 2/6 (15 Weddenschappen)
Systeem 3/6 (20 Weddenschappen)
Systeem 4/6 (15 Weddenschappen)
Systeem 5/6 (6 Weddenschappen)
Systeem - Heinz (57 Weddenschappen)
Systeem - Lucky 63 (63 Weddenschappen)

Heb dus 4/6 gespeeld voor een totale inzet van 150 $ met als mogelijke winst 1864.55 USD. Hopen maar... Ik vrees eerlijk gezegd een beetje voor Cagliari...

2 comments:

Anonymous said...

Hey lipi,

Ik ben je vandaag even tegengekomen op everest, toetsenbord probleem al opgelost? (:.

Ik hoop nog vaak mee te kunnen kijken!

soma

T said...

Hoi makker, ja alles was nadien terug in orde. Kreeg nog een paar disconnects en toen was alles gemaakt. Vodoo...