Sunday, December 17, 2006

Zondag, 17 december 2006 - In het gips !

Zaterdag stond de laatste voetbalwedstrijd voor de winterstop op het programma. De regen viel met bakken uit de lucht en de omstandigheden waren dan ook weer geweldig. Containers om in om te kleden en een grasveld waar degelijk voetbal niet mogelijk was. Tijdens de tweede helt kom ik tijdens een duel in contact met mijn tegenstrever en krijg een voet tegen mijn knie. Pijnlijk moment maar ik besluit om de wedstrijd uit te spelen. Tijdens het douchen kreeg ik plots meer pijn maar het zag er nog allemaal, buiten een bultje, redelijk goed uit. Naarmate de avond vorderde en de pintjes lekkerder begonnen te worden kreeg ik meer en meer pijn.
Een hele nacht wakker gelegen en van middag was de maat vol. Na spoed gereden en ondertussen was mijn knie al lekker opgezwollen. Door de hevige zwelling konnen ze er niet veel aan doen. De arts stelde vast dat er bloed of water in de knie zat en dat het inderdaad er niet goed uitzag. Tot woensdag in het gips en dan een kijkoperatie. In het gips van mijn enkel tot aan mijn ballen. Ik kan gewoonweg niet meer deftig schijten.
Waar het wel deftig mee gaat is mijn pokerspel. Laatste dagen nu niet meer gespeeld maar we staan rond de 3.8 K. Vooral gehaald op Dili waar het loopt als een trein. Strak spelen en als we iets hebben uitpakken. Crazy hoe het de laatste dagen gewoonweg ging. Hopelijk kunnen we dit proces voortzetten. Nu nog wat liggen...

3 comments:

Smooth said...

hahaha, het is altijd wat met u hé...eerst je oog...en nu dit weer...beterschap man!!

ik denk dat ik je wel zie aan de tafels binnenkort...suc6 joh

RicciNas said...

Veel beterschap!

En succes aan de tafels...

Anonymous said...

Kijk kijk! Dit is top man. Echt mooi om te lezen. Lekker veel updates ook. Altijd leuk om te zien dat er weer een update is geweest!

Houden zo Tim

ZeikSnor