Saturday, December 30, 2006

Zaterdag, 30 december 2006 - Rotmaand !

Hoelang blijft pech je achtervolgen? De afgelopen decembermaand was is één van de grootste pechmaanden uit mijn leven.
Na mijn ooginfectie en mijn knieprobleem moesten we papa op kerstdag naar het ziekenhuis voeren. Hij lag al een paar dagen in bed met een griepje. Aangekomen op spoed zag ik dat zijn hartslag 170 en hoger was. Na testen besloten ze hem op intensieve te leggen. Diagnose : een longontsteking. Iedere dag opnieuw moesten we aanhoren dat ze daar nog niet vaak zo'n foto's hadden gezien van een 'zieke' long. Enkele dagen geleden kon hij niet meer zelf ademen. Nu ligt hij sinds 3 dagen in een kunstmatige coma. Eergisteren kreeg hij dan ook nog een klaplong erbij.
Gelukkig wisten ze vandaag de naam van het 'beestje'. Toch zal het nog altijd afwachten worden en hopen ...
Verder wil ik jullie allemaal prettige eindejaarsfeesten toewensen en mijn beste wensen geven voor het nieuwe jaar.
Groetjes en het beste
- Tim -

3 comments:

claudiorat said...

Veel sterkte en en spoedig herstel voor uw vader. Gezondheid is nog altijd het hoogste goed. En de beste wensen voor 2007.

Anonymous said...

Pff, niet leuk idd. Spoedig herstel aan iedereen daar!

Anonymous said...

Rot om te horen Tim!

Sterkte man!

ZeikSnor