Saturday, December 23, 2006

Zaterdag, 23 december 2006 - Kerstvakantie !

Ben al wakker. De klok geeft tien uur aan en heb juist een yoghurtje en kiwi binnen met een warme kop chocolademelk. Heb nochtans maar 5 uurtjes geslapen.
Eerst en vooral het knieverhaal. Na het bloedincident was het dus bang afwachten tot donderdag toen ik op consultatie moest bij Dokter Roels. Een kenner op het gebied de knie. Na een aantal pijnlijke 'movements' constateerde hij dat het geen band is dat geraakt is. Zekerheid had hij niet en mag dus op 3 januari onder de NMR-scan. Heb nog steeds een continue pijn. Gisteren voor de eerste keer kine gaan doen daar mijn pleister er af is en mijn andere spieren verzwakt zijn. Die denkt dat mijn pijn afkomstig is van een zenuw die geraakt is door het contact. Wie zal het zeggen. Dan staan we hier zo ver op het gebied van de geneeskunde en dan moet een mens nog zo lang wachten eer hij onder een scan kan. Moet ik jullie erbij vertellen dat dit dus de snelste dag was? Inderdaad, in sommige ziekenhuizen was er een wachtlijst tot 6 weken...
Vandaag is het ook kerstfeest van de voetbal. In de namiddag gaan we met de kinderen naar een binnenspeeltuin en 's avonds komt de kerstman dan pakjes brengen voor de kinderen met warme choco en koffiekoeken. Het zal tof zijn om onze Noah bezig te zien daar hij sinds een paar weken voluit aan het stappen is. Echt koddig om te zien.
Gisteren lag ik dus maar om 5 uur in mijn bed. We hadden eerst naar Lost 2 liggen zien en nadien had ik zin om nog is te spelen. Het was weer een goede sessie en toffe gesprekken gehad met Merwin tijdens het spelen. Het was weer gekkenavond met momenten. Gelukkig kon deze gek een beetje winnen en zijn we een lekkere maand aan het draaien. De teller is de 4K gepasseerd en hopelijk blijft deze opwaarts gaan.

Tevens wil ik iedereen prettige kerstdagen wensen.

2 comments:

Anonymous said...

nice results.
Welke stakes speel je tegenwoordig?

Anonymous said...

Prettige dagen Tim! en sterkte met je knie!

ZeikSnor