Thursday, December 07, 2006

Donderdag, 7 december 2006 - Wat een weer...

Regen, regen en nog is regen. Een mens zou voor minder een depressie krijgen. Ik ben er helemaal ziek van geworden van dit hondeweer. Zit met een verkoudheid. Je kent het wel : snot, hoesten en slijmen wegspuwen. Lang leve de wasmachine die alles weer zorgvuldig reinigt. Op zo'n moment snakt een mens naar palmbomen, witte stranden, cocktails en in string rondparerende babes. Een onbeperkt budget hebben om van te leven moet toch schitterend zijn. Doen en laten wat je zelf wilt.
Met mijn pokerbudget loopt het momenteel de goede richting uit. We blijven stijgen en we beperken de verliezen. Momenteel speel ik nog steeds Dili en heb gisteren ook eens aan een Suva tafel gezeten. Kon er iets hitten en was direct weg. Het voelt nog onwennig aan om met een beperkte stack daar te gaan zitten. Ik ben er van overtuigd dat je op Dili mooie zaken kan doen. Er is een heleboel nieuwe lichting spelers erbij gekomen en deze gaan gewoon all-in met een toppair only. Het is goed als je weet wie deze mensen zijn en als jij een prachtig kaartje in je bezit hebt. We zijn terug begonnen met het Lipi-systeem te hanteren om zodoende cash te hebben op mijn netelleraccount. Dit is altijd nuttig voor het vrijspelen van eventuele bonussen en om wat aan sportsbetting te doen. Vanavond zeteltje in en niet al te veel spelen.

Bankroll : 1.7 K

2 comments:

Anonymous said...

nice results, keep it up

DaBruns said...

lekker Tim, je gaat weer als een speer...