Sunday, February 04, 2007

Zondag, 4 februari 2007 - Hello, again hello...

Een nieuwe maand, een nieuwe start. Januari stond echt in het teken van de tegenslagen. Momenteel ligt papa nog steeds in het ziekenhuis na het wegnemen van een long. Eergisteren had hij nog een maagbloeding. Vorige week werd het me allemaal eventjes teveel. Muren die op me afkwamen en ben dan ook een week naar Italië gereden om te gaan skiën. Alles van me afgezet want zat echt op een laagtepunt in mijn leven. Ben ik nu uit alles uit? Nee, ver van. Zit met sommige zaken nog verder in de knoei en geraak er maar niet uit. Wat ik wel heb is een massa van energie. Zo heb ik besloten om te stoppen met roken. Finito, gedaan met aan die kankerstokken te zuigen. Tevens ga ik me morgen lid maken van een fitnessclub om al mijn woede en energie die ik momenteel heb daar kwijt te geraken. Veel gezonder leven is het motto dus. Het klinkt weer oh zo clichéachtig maar er moet ergens een begin zijn. Beter nu dan nooit niet. Poker ligt momenteel ver weg maar dat maakt me geen reet uit. Ik ga rustig beginnen en ga gewoon spelen voor iets dat ik graag heb. En dat is een Omegahorloge. Dus doel is om deze maand dit in mijn bezit te hebben. Verder ben ik benieuwd naar jullie verhalen.
Zou hier nog zoveel willen van me afschrijven maar lukt gewoonweg niet. Het kost me al moeite om dit belabberd stuk te schrijven.
Greetz

3 comments:

Smooth said...

heey,

welkom terug man!!

was al zeer beniewt naar je, blij om wat te horen van je!!

Anonymous said...

Gl met het buitensjotten van die klotesigaretten en met het sporten.

Ook een cliché is dat er na regen altijd zonneschijn komt. Ship dus dat horloge maar al!

Snake

DaBruns said...

Sterkte Tim, ik ben nu ook 4 weken gestopt met roken.... het bevalt goed :)

Bedenk goed dat je er na elke klotetijd sterker uitkomt, hoe klote het ook is.

Greetzz