Thursday, February 08, 2007

Donderdag, 8 februari 2007 - Licht !


Eindelijk licht op het einde van een lange zwarte tunnel. Voor het eerst voelt papa zich beter en zijn de meest draden eruit. Morgen mag hij beginnen met te leren lopen terug. Het is raar hoe een mens zo snel kan aftakelen maar het voelt goed om hem in zijn revalidatieproces te kunnen helpen. Hij heeft me immers zo veel geholpen dat dit peanuts zijn...
Allemaal alvast bedankt voor de steunende woorden. Het betekent echt veel voor me. Ook al ken ik jullie persoonlijk niet, het helpt. Ben er zeker van overtuigd dat we elkaar ooit zullen tegenkomen en een schitterende tijd dan zullen beleven. Bij deze heb ik ook een nieuwe MSN daar ik op die andere geen rust ken. Haha. Dus wie wilt vrtim@hotmail.com
Met poker begint het stilletjes aan terug los te lopen. Vorige maand was eigenlijk ook goed als ik achteraf de resultaten bekijkt. Alleen voelde het slecht aan. Speelde waardeloos met momenten en misschien nu nog in sommige hun ogen, maar ieder zijn stijl. Hehe... Momenteel ben ik echt eens van zin om die bankroll uit te breiden. Ik hanteer momenteel het Lipisysteem en speel op de 200 NL SH tafels. Het bevalt me daar geweldig en kan er echt relax spelen. Ik hoop zo tegen juli een onlineroll te hebben van 20K. Momenteel speel ik met het systeem voor een Omega horloge. Heb reeds enkele juweliers gemaild maar nog geen antwoord terug gehad. Wat vinden jullie persoonlijk van het horloge ? Ben benieuwd naar jullie smaak...
Goe weekend makkers !

5 comments:

DaBruns said...

He Tim,

Klokkie ziet er goed uit :-)
Ik draag zelf nooit een horloge...

Speel je gewoon op Everest? En wat is roll tegenwoordig??

Greetzz

Anonymous said...

Hey Tim,

Goed om te horen dat t de goede kant opgaat allemaal!

Horloge ziet er trouwens prachtig uit man.

Succes

ZeikSnor

Smooth said...

Leuk klokje joh!!...niet slecht.

Ik zal je eens toevoegen op msn...dan zie ik de man achter het blog ook eens...en spreek ik je dan niet alleen op Everest:P

J_RIP said...

Hai Lippi
Long time
had het druk... te druk
nu dus snel ff leze

btw, ik zou voor een Breitling gaan ;)

claudiorat said...

Blij dat uw vader beter is. Schoon klokske : het zal waarschijnlijk zijn geld niet waard zijn maar met 20K moet ge iets doen he. ;) Succes.