Sunday, December 04, 2005

Zondag, 4 december 2005 - Nu weet ik het zeker...

Nu weet ik het zeker... Ik zal nooit een goede limit speler worden. Ben nogmaals al mijn geld kwijt op Absolute. Weet niet wat het is maar het is de enigste site waar ik niet kan winnen. Gelukkig heb door te spelen op Absolute wel een deel vrijgespeeld op thisisthenuts. Verder heb ik niet meer gespeeld en ga vandaag nog wel wat spelen als de zin er is. Verder ga ik deze maand geen resultaten meer posten en er een wedstrijdje aan koppelen. De winnaar krijgt van mij een prijs die de waarde heeft van 25 $. Wat moet je doen ? Raden hoeveel ik op het einde van de maand zal staan hebben op mijn account. Je mag maar één keer inschrijven en noteringen kunnen niet meer gewijzigd worden.
Weddenschappen staan nu open.

5 comments:

Anonymous said...

Lol;

die prijsvragen worden een trend. Binnenkort ook eens eentje bedenken :-)

Ik ga voor 999$

Groeten
Snake

PS als ik win krijg jij van mij 25$ :-)

RicciNas said...

Een gokje wagen, ik ga voor 335$.

DaBruns said...

He Tim, ik denk dat ik maar aan de lage kant ga zitten: 64 dollar

J_RIP said...

T= lijk niemer zo origineel...
Anyway, 649$

T said...

Nee, nie origineel maar hiermee geef ik iets aan mijn medemens wat dus een goede zaak is met de feestdagen :)