Thursday, December 01, 2005

Donderdag, 1 december 2005 - Deze maand gaan we voor een deftige stack !

Gisteren verliep alles vrij netjes. Nochtans verloor ik een setje van 3en tegen een setje van tienen en liep mijn setje van QQ aan tegen een runner runner flush. Begon die kerel me nog wat uit te lachen. Dat ik een fish was enzo. Kon me niet inhouden en het werd een regelrechte scheldpartij. Natuurlijk was hij zo slecht dat hij meerdere keren moest aanvullen. De sukkelaar. Verder wat liggen heads-uppen op Noble Poker maar zonder iets winst te maken.
Heb nogmaals een deposit gedaan van 50 $ naar Absolute. Lukt het daar niet dan hou ik het echt voor bekeken ginder. Die pokerroom ligt me dus niet maar ben daar nog bezig met mijn nuts bonus en hun bonus zelf. Zal blij zijn als ik daar niet hoef te spelen meer.
Standen (deze ochtend) :

Partypoker : 50 $
Noble Poker : 51
Absolute Poker : 50 $
Mrbookmaker : € 22

3 comments:

RicciNas said...

Op een weekje van "Game over" naar deze stack is toch al zeer sterk gespeeld. Op welke limits speel je momenteel?

Enige stack in gedachte voor het einde van het jaar?

Good luck.

T said...

He makker. Ben op Party bezig op de kleinste limieten SH no limit en op Absolute poker op limit 0.25 $ SH. Noble enkel wat heads up momenteel. Meestal buy in van 2 $.
Stack in gedachten ? Tja ik heb iets in gedachten maar ga het niet meer zeggen. Ben al te vaak ontgoocheld geweest met mijn waanzin. Rustig opbouwen deze keer zodanig dat ik in januari er sta. Dan gaan we pas echt voor een stack.

J_RIP said...

Kwin voorlopig ook nie op Abolute jong, hoewel ze der echt nie goe spelen op de lage limiet die dak der speel. Kdoe ook ma zuust die bonus ze...
Voor de rest realistische doelen stellen é Lipi. Kdenk dak da ook dee & dan lukt da wel