Wednesday, December 14, 2005

Woensdag, 14 december 2005 - Rondje Everest !

Deze ochtend maar wat op Everest liggen pokeren. Kan moeilijk een hele dag slapen en was me al aant vervelen. Vind toch dat het niveau daar serieus naar boven is gegaan. Ben begonnen met wat limit te spelen en na een uurtje had ik zo'n 50 $ winst. Genoeg vond ik. Alles maar afgesloten en was tevreden met die winst voor de dag. Tja, lang kon ik het niet houden en besloot om Everest nog maar is te openen. Besloot wat no-limit te spelen en al vlug waren mijn 50 $ er door. Niet echt door slecht spel maar werd vooral afgebluft op de river en durfde geen call aan te gaan bij momenten. Na een tijdje ben je zulke spelers gewoon en pas je gewoon je strategie aan. Kon nog lekker afsluiten met 115 $ winst. Straks nog maar is Everest spelen om te zien hoe mijn tweede sessie verloopt. Normaal ben ik meer dan tevreden met 115 $ winst op een dag maar wat moet ik dan straks nog doen. Gisteren nog is naar Rounders gekeken. Is en blijft toch voor iedereen een droom om prof te worden denk ik.

Bankroll : 843 $ (Kan in de loop van de dag nog altijd veranderen natuurlijk)

Tweede sessie is dramatisch. Alles tegen op river en van de winst is er niks meer over en sta momenteel 100 in het verlies. Dus bankroll momenteel rond de 600

No comments: