Friday, December 02, 2005

Vrijdag, 2 december 2005 - Eerste plaats !

Gisteren heb ik voor de eerste keer meegedaan aan de freeroll van Poker4ever. Won het tornooi en de eerste prijs was goed voor 108 $. Nadien heb ik er vakkundig de helft er bijna van doorgedraaid. Je kent mij he. Verloor ondermeer 15 $ aan Arnhem met QQ tegen KK. Even later wint hij met KKKK opnieuw. Lekker! Voel me blij met mijn tornooiwinst maar niet blij met het weggestrooide geld. Je gaat was losser spelen en daar komen natuurlijk vodden van. Och ja, niet getreurd. Was echt goed in de MTT en heb eigenlijk geen enkele fout gemaakt. Verder heb ik op alle netwerken wat liggen rotzooien met de volgende resultaten :

Poker4ever : 60 $
AbsolutePoker : 82 $
Partypoker : 62 $
Noble Poker : 54 $
Mrbookmaker : € 33

Ben daarstraks ook naar de dokter geweest. Heb al een paar dagen een slapende vinger. Hij zei onmiddellijk dat ik te veel op de computer had gezeten, zonder dat ik iets gezegd had. LOL... Moet nu extra dosis vitaminen nemen om er van af te geraken.

December is dus goed begonnen! Hopelijk zetten we dit door. Dit weekend niet al te veel poker denk ik. Morgen rustig zetelke in, zaterdag voetballen en zondag ko liggen... En vooral van onze Noah genieten !!!

Groetjes Lipi -

8 comments:

Anonymous said...

Netjes Lipiton! Feli

ZeikSnor

T said...

Je mag gerust Tim zeggen ze makker. Thx

DaBruns said...

Oooooohh, is het Tim ? Dan houden we dat in het vervolg aan !!

RicciNas said...

Proficiat!!
Tim on the move :-) Op een week 250$ ... helemaal niet slecht maat!

Zijn het dagelijkse freerolls op Poker4Ever en om hoelaat beginnen deze?

T said...

Ja de freerolls zijn dagelijks om 8 u en je kan je inschrijven al een dag daarvoor. Doen maar een honderd mensen. Echt de moeite waard en de eerste twintig in the money. Zeker doen zou ik zeggen. Groetjes Tim

RicciNas said...

Ok, ik zal mij één van de volgende dagen eens inschrijven.

See you @ the table :-)

J_RIP said...

Ik zeg Lipi :-)
- mss en totaalke ook maken?
- na zo'n mtt dan speelde toch niemer allé, da duurt al zo lang...
- wel leuk om winnen é, ik w8 nog op men klakske en Tshirt
- ff voetballen en daarvoor de rest vant weekend in de zetel ligge tss tss tss
Zal voor Noah nie veel voetballe mee de papa bij zijn dan :)

T said...

lol Rippie. Ja heb van de dokter te horen gekregen gisteren dat mijn zenuw aan het sterven is van mijn 2 linkervingers. Moet 60 dagen pillen nemen vanaf nu als ik wil dat het nog goed komt. LOL. Voor de mensen die nog geen partypokeraccount hebben die mogen me mailen voor een goeie deal :)