Saturday, December 17, 2005

Zaterdag, 17 december 2005 - 1K !!!

Het is zover ! We hebben de kaap van 1K bereikt. Natuurlijk is het nu de bedoeling om van die 1K naar 2K te gaan. Met een beetje geluk deze maand nog. Ben er me ook van bewust dat deze winningsessie eens een einde gaat hebben. Nochtans heb ik gisteren heel sterk poker gespeeld en meermaals tophanden moet folden. Achteraf bleef het goede keuzes te zijn. Zo had ik met kaarten als KK en het maken van een FH heel mijn stack kunnen verliezen daar een ander nog zijn 1-outer maakte op river. Gelukkig kon ik na lang twijfelen een fold doen op de turn al. Zou een vreselijke beat geweest. Heb ook nog efkes heads-up gespeeld en won van een Fransman 50 $ die vreselijk teleurgesteld was in mijn spel...
Vanmiddag gaan we kerstshoppen in Wijnegem, eens lekker gaan eten en 's avonds een filmke meenemen.

Bankroll : 1222 $

4 comments:

RicciNas said...

Wow ... knap Tim!!! Fantastisch gedaan.

Ben net terug van Wijnegem, hadden we dat geweten hadden we nog 'n pintje kunnen drinken :-)

J_RIP said...

Als je op de turn een FH hebt en je fold vs iemand die pas op de river zen 1 outer haald dan maak je wel een superfout natuurlijk LOL, wie legt nu zen (I dunno) 98% favo handje weg :) LOL

T said...

Nee had had weggelegd op flop daar er op flop 66_ lag.

T said...

Lol Ricci, kan je goed tegengekomen zijn...