Tuesday, December 13, 2005

Dinsdag, 13 december 2005 - Griep !

Bijna niet kunnen spelen. Lig met griep in bed en het uurtje dat ik dan speelde haalde ik nog winst op Absolute. Zal wel door de pillen geweest zijn dat ik daar win. Eindelijk is die bonus daar weg en kan ik verder uitcashen daar. Wel eventjes balen met PartyPoker. Had een bonus van 100 $ maar kon hem niet verder spelen omdat ik in dezelfde periode een withdrawal had gedaan. Dag bonus ... Niet getreurd echter, we blijven winst draaien per dag en dat is momenteel het belangrijkste. Verder wat blogs toegevoegd aan de site en nu wat films zien. Kan me niet verder meer concentreren en dan moet je zeker geen poker gaan spelen.

Bankroll : 728 $

1 comment:

RicciNas said...

Verzorg u goed, Tim!

728$...goe bezig, de kaap van 1K is in zicht!