Friday, December 16, 2005

Vrijdag, 16 december 2005 - 1 K nadert !

Ik sluit mijn sessie nu af. Het is ongeveer 1 u 's nacht en heb er genoeg van. Ga nog wat televisie zien denk ik want kan niet echt slapen momenteel. Vandaag rustig liggen 'werken' op Everest. Op tafels met maximum inleg van 25 $. Niet al te veel fouten gemaakt en zelfs AA is moeten wegleggen. Ben blij als die 1 K er zal opstaan en dan is het natuurlijk de kunst om hem te houden en verder uit te bouwen.

Even een stand weergeven van de verschillende sites :

Poker4ever : 180 $
Everest Poker : 547 $
Noble Poker 76 $
Thisisthenuts : 60 $
Neteller : 80 $

Totaal = 943 $

3 comments:

RicciNas said...

Nice Tim, effe hoofd erbij houden en die 1K zal wel behaald worden. Mijn target voor deze maand 100$
:-) ... het is een begin.

DaBruns said...

Zeer goed Tim, ik dacht toch echt dat je bankroll veel lager was, maar dit is grote klasse !! Die 25 dollar kan ik wel vergeten, tenzij je nog een keer op TILT slaat (maar daar heb je volgens mij wel van geleerd). Succes !!

Anonymous said...

Sterk man, altijd vertrouwen in gehad dat het ging goedkomen.

Armijns slogan geldt zeker voor jou : Kwaliteit komt altijd bovendrijven :-)

Gewoon niet meer de fout maken boven je limiet te spelen hé!

Good luck!