Monday, December 19, 2005

Maandag, 19 december 2005 - Het weekend !


Zoals in eerder post vermeld zaterdag kerstcadeaus gaan kopen in het Shoppingcentrum te Wijnegem. Ontzettend druk maar alles gevonden. Het is te zeggen... Ik zag een mooie jas maar hij was te klein. Gelukkig hebben ze er nog eentje in mijn maat in het filiaal te Sint - Niklaas. Verder lekker gegeten en 's avond naar de film geweest. Het vrouwtje mocht kiezen en ze nam In her shoes met sexy stoot Camerion Diaz. Had er mijn twijfels over maar vond het toch één van de betere drama/komedies van het jaar. Tevens heb ik de serie van 24, de eerste jaargang, gekocht. Zondag lekker niks gedaan en pizza liggen eten. Voor de rest met momenten liggen pokeren. En niet zomaar liggen pokeren. Eigenlijk zwaar spel liggen spelen. Liggen HU spelen met als inleg 100 $. Doe dit normaal niet maar zag er een vis zitten. Spijtig genoeg was het na spelletjes 3-3. Het had 'normaal' 5-1 kunnen zijn maar de kaarten besloten anders. Zo had ik eens een lead van 170 - 30 en bij een all-in met AK op een bord van K8- valt er voor mijn tegenstrever op river nog een 8. Ook tegen pro Vendetta een HU gespeeld van 50 $ en gewonnen. Dank voor de sponsoring want hij had zijn trips gemakkelijk kunnen wegleggen tegen mijn Straat. Nochtans had ik gehoopt dat hij een J had want dan had ik hem echt verslagen daar ik AJ had en de hoogste straat kon maken met mijn A. Op Poker heb ik winst liggen maken maar waar is dan het geld naartoe. Wel naar de heren voetballers die weer niet al te veel zin hadden om er iets van te bakken. Nu zal het nog een tijdje duren eer ik iets op een wedstrijd inzet denk ik. 60 euro naar de vaantjes gisteren. Al die miljoenenploegen moeten maar eens goed gaan nadenken of die spelers zo veel geld wel waard zijn. Al bij al toch een kleine winst gemaakt en ben toch tevreden over mijn pokerspel. Ga me meer en meer verdiepen in HU want vind dat het me redelijk goed ligt. Dit zal waarschijnlijk komen omdat ik veel HU speel en door oefening wordt een mens beter he. Hopelijk wordt mijn bankroll ook nog wat beter deze maand.

Bankroll : 1271 $

8 comments:

DaBruns said...

Het kan verkeren in het poker he! Volgens mij was je 4 weken geleden nog blut, nu al dik boven de 1200 dollar........ ga lekker door Tim (ik hoop wel dat ik je inhaal ;-)

Anonymous said...

Wat een lekker wijf is dat toch hé :-)

Anonymous said...

@dabruns : Eigenlijk is het normaal dat hij in een goede run zo hard gaat. Hij speelt al lang en heeft veel situaties gezien. Niet op blindstaren en rustig aan beetje bij beetje winnen en leren!

RicciNas said...

Ik zet geen euro meer in op die voetbal pseudo-vedetten. Ik heb mijn lesje vorig jaar wel al geleerd. Die mannen verdienen zoveel geld, dat het hun niet meer uitmaakt of ze nu een wedstrijd winnen/verliezen.

Er zijn momenteel maar drie ploegen in Europa die op niveau blijven presteren Juventus, Barcelona & Chelsea. Voor de rest is het allemaal zeer zwak...

J_RIP said...

Gokker ;-)

Bram Luyten said...

Cameron Diaz speelt trouwens ook Poker, klein artikeltje van in een krant gelezen. (het ging over verslavingen)

T said...

He Ares, wou een berichtje achterlaten op jullie blog maar dit w gebokkeerd. Kan je dat niet opheffen ?

Bram Luyten said...

dat zou normaal nu in orde moeten zijn. Laat weten als je nog problemen ondervindt.