Monday, December 26, 2005

Maandag, 26 december 2005 - Bowling !

Vandaag de derde dag dat ik moet gaan 'tafelen'. Op zich valt het nog mee daar het eerst bowlen is. Spijtig genoeg heb ik wat last van mijn maag met al dat lekker eten. Gisteren was het een topdag voor mij. Na mijn grootste verlies de dag ervoor, haalde ik deze maand de grootste winst. Speelde op 3 tafels en alles verliep bijna perfect. De 2K is in aantocht en moest ik dat bedrag halen deze maand dan ben ik supergelukkig natuurlijk. Tevens een knappe prestatie van Snake in het 50 K guaranteed tornooi op Pacific. Hij haalde daar een mooie 6de plaats. Na nieuwjaar wil ik me ook wat meer gaan toeleggen op MTT's. Zal wel eerst de boekjes van Harrington bestellen hierover en ze van voor na achteren bestuderen. Straks eens zien waar ik het best mijn bestelling kan doen.

Bankroll : 1867 $

3 comments:

J_RIP said...

op Amazon

RicciNas said...

Ja die 2K is in aantocht, dit zou de max zijn! Zeker niet twijfelen om Vol I en II van Harrington te bestellen, echt de moeite!
Ik heb ze beide bij Amazon Duitsland bestelt, binnen de vijf werkdagen zijn de boeken geleverd.

T said...

Het probleem is dat ik niet beschik over een creditcard en zal dus een andere oplossing moeten zoeken