Monday, December 12, 2005

Maandag, 12 december 2005 - Alles verloopt volgens plan !

Gisteren was het den babyborrel voor onze Noah. Je kan zeggen zijn eerste feestje. Er waren zo’n 250 mensen aanwezig en we waren dan ook blij toen we ’s avonds in onze zetel lagen. Lekker relaxen en naar de finale van X-factor gekeken. Momenteel gaat het pokerspelletje redelijk goed. Ik hou mijn prestaties van alle sites netjes bij en zie hoeveel ik per dag win of verlies. Op dit moment is het meer winnen dan verliezen en ik hoop dat het zo blijft natuurlijk. Mijn huidige bankroll bedraagt momenteel 659 $. Deze $$$ zijn verdeeld over verschillende sites. Toch ben ik zoveel mogelijk naar mijn netelleraccount aan het overschrijven daar ik met een goede rekeninggebonden bonus zit van Partypoker. Moet hiervoor 400 $ hebben en ik kan spelen voor een extra 100 $. Spijtig genoeg zijn alles pokerrooms niet even snel met hun uitbetalingen. Voor mij blijft Partypoker hierin de topper. Na 4 u staat het geld op je rekening. Bij sommige sites kan je een aantal dagen wachten. Dit weekend was er op BBC trouwens een reportage over onlinepoker. Vooral partypoker kwam aan bod. Lekker proberen die bankroll aan te vullen en dan vanaf januari er volle bak voor gaan. Zou met 1 K heel tevreden zijn om het nieuwe jaar te beginnen.
Groetjes Lipi -

Bankroll : 659 $

8 comments:

RicciNas said...

659 $ ...niet slecht Tim. Damn had 335$ voorspeld tegen einde van het jaar :-)

Wel geweldig dat je je banroll zo hebt kunnen opbouwen. Op naar de 1K, ik gun het je!

T said...

Merci makker. Kan nog altijd alle kanten uit ze. Maar ben nu op limieten bezig die mijn bankroll aankunnen. Daar lag het geforceer en na een aantal bad beats heb je niets meer. Die les heb ik nu wel geleerd...

J_RIP said...

J_RIP said...
T= lijk niemer zo origineel...
Anyway, 649$


WTF, damn ik zat close!!!
10$ mis :)

T said...

Ja moest ik nu stoppen met spelen is Rippie de gelukkige met 25 $

Anonymous said...

Lekker Tim! Ik zag dat je het goed doet op Poker4ever in die 1k guaranteed! 3de lekker hoor.

ZeikSnor

Anonymous said...

Nice results mate, toch nog 1 Blogger die in een upswing zit, goed te horen!

DaBruns said...

Topprestatie Tim, lekker zo doorgaan, hopelijk kom je niet meer in de buurt van mijn voorspelling ;-)

J_RIP said...

Moestek van u zijn zoek stoppe mee spele voor ff ze, ff chille :) lol