Saturday, December 24, 2005

Zaterdag, 24 december 2005 - Balen !

Is één van de weinige dagen deze maand dat ik niet gelukkig was met het pokeren. Heb nog altijd een wrang nagevoel. Why ? Had me op Noble ingeschreven op 1750 guaranteed. Het grapje was 5 $ en nadien nog een add-on van 5 $. Ik speel het tornooi volgens het boekje. Echt perfect. Ik zit op een preflop percentage van 12 %. Met nog een dertigtal spelers over wordt er voor mij all in gegaan. Ik heb op dat moment AA en een easy call natuurlijk. De kerel vertoont TT en natuurlijk hit hij een T op de flop. Indien ik de flop had gewonnen was ik chipleader geworden met zo'n 36 K maar nu val ik terug naar 6K en kan ik die final table wel vergeten. Alles was nog niet voorbij maar de blinds stegen en de eerste twintig waren itm. Op een gegeven moment krijg ik met nog 3.6 K over 66 en ga all-in. Ik krijg iemand mee die A8 vertoont. Geen A en geen 8 op het board en waan me zelf gewonnen. Nochtans eindig ik als 22ste... huh ? Hij maakt zijn runner runner straat en ik lig eruit. Verlies nadien zwaar HU en sta nog maar met 5 $ op Noble. Damn.
Nadien op Party juist hetzelfde. Ik schrijf me in voor de 1500 $ met als inleg 300 pppunten. Bijna 1600 deelnemers doen mee en de eerste 30 ITM. Ik speel het toch weer klaar om als 40ste te eindigen.
Ondertussen wat zitten klooien op Everest, waar ik nog mijn avond winstgevend kon afsluiten. Winst, maar niet zo happy...

Bankroll : 1721 $

No comments: