Wednesday, December 21, 2005

Woensdag, 21 december 2005 - +++ !







Noah en Winnie : 2 big friends...







Vandaag een beetje van alles gedaan. Wat liggen pokeren, liggen rapporten maken, wat foto's liggen nemen van onze Noah, filmpje gezien, wat liggen pokeren,...
Was eigenlijk goed begonnen met poker. Had enkel wat liggen HU spelen en kwam snel op een 5-0 lead. De inleg bedroeg telkens 5 $ en voelde me echt super. In mijn tweede sessie verliep alles tegen mijn zin. Niks lukte, maar ik speelde echt beroerd. Nam waanzinnige slechte beslissingen, waarom ??? Resultaat : 4 nederlagen op rij. Aan de tafels dan wat gaan zitten maar dat ging ook al niet en ben toen maar gestopt. Later op deze avond had ik me dan ingeschreven op de site waar ze alles bijhouden en besloot om het spul dan ook maar is te testen. Ik opende een tafel bij Everest SH met als BB 1$. Kon er een redelijk goede sessie maken en sloot de avond nog met winst af. De run blijft duren. Het toffe is dat al die kleine plusjes één grote plus worden. Ben tevreden met deze winst en kan gelukkig gaan slapen...

Bankroll : 1345 $

No comments: