Sunday, August 12, 2007

Zondag, 12 augustus 2007 - 17u 55 - Nietsen...

Gisteravond niet meer gespeeld daar ik naar de wedstrijd Anderlecht - Lokeren was gaan zien en nadien met de vrienden blijven 'plakken'. Anderlecht won de wedstrijd verdiend met 1-0 door een late goal van Tchite. Hugo Broos kreeg een nieuwe uppercut door met zijn ploeg 5-0 te gaan verliezen op het veld van Gent. Volgens mij is Gent één van de grote tegenstrevers van Anderlecht voor de landstitel.
Verder heb ik vandaag nog niet veel uitgestoken. Eigenlijk ben ik superlui geweest en heb ik wat liggen nadenken over van alles en nog wat. Ik was aan het denken om nog iets te gaan studeren. Wat weet ik nog niet en zal op internet het aanbod eens bekijken. Straks lekkere chinees eten en misschien schrijf ik me in voor de 100 K guaranteed op Everest. Ik weet het nog niet...

No comments: